قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/11/28 20:30 | کد خبر : 630
پورحمیدی این بار مچ بیرو را خواهد خواباند؟

جدال برای دستکش طلایی

با نزدیک شدن به روز بازی پرسپولیس و تراکتور هیجان اخبار و آمار این مسابقه نیز افزایش می‌یابد.

فوتبال,لیگ برتر,تراکتور,پرسپولیس,علیرضا بیرانوند,حسین پورحمیدی,

به گزارش ورزش آذربایجان، حسین پورحمیدی فصل گذشته تا هفته پایانی شانس رسیدن به دستکش طلا را داشت اما در نهایت این علیرضا بیرانوند بود که در تعداد کلین‌شیت از او عبور کرد و برای پنجمین بار این عنوان را به دست آورد.

بیرانوند در 29 بازی 18 بار دروازه خود را بسته نگه داشت و پورحمیدی در 30 بازی 17 بار موفق به این کار شد تا رقابتی جذاب بین این دو گلر به وجود بیاید و حالا به نظر آنها در فصل جاری نیز این رقابت را ادامه خواهند داد.

پورحمیدی تا اینجای فصل عملکرد بهتری نسبت به بیرانوند داشته و 10 بازی را با کلین‌شیت سپری کرده تا آمار بسیار خوبی را داشته باشد. او با ادامه این روند فرصت این را دارد تا 20 کلین‌شیت داشته باشد و رکوردی جالب را از آن خود کند.

بهترین رکورد در لیگ 16 تیمی متعلق به فصل گذشته علیرضا بیرانوند است اما در مجموع مهدی رحمتی با 21 کلین‎شیت در فصل دوازدهم، رکورددار محسوب می‌شود، هرچند که در آن فصل به دلیل تعداد تیم‌های بیشتر، فرصت بازی بیشتری هم وجود داشت.

با این حال تقابل پرسپولیس و تراکتور دیداری است که شاید جدال بین این دو گلر هم به حساب بیاید. جایی که بیرانوند می‌تواند اختلاف را به لطف درخشش خود و مهاجمان پرسپولیس به دو کلین‌شیت کاهش دهد و یا پورحمیدی گوی سبقت را برباید.

کد خبر 630


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید