قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/24 18:30 | کد خبر : 2311
شگرد "دیس اینفورمیشن" اصفهانی‌ها در آستانه الکلاسیکو

غیبت احتمالی ستاره گیتی مقابل سونگون

اخبار مصدومیت های واقعی و فیک منتشر شده از سوی گیتی پسندی ها در فاصله دو روز مانده به بازی مقابل مس، فضای الکلاسیکوی فوتسال ایران را تحت‌الشعاع خود قرار داد.

لیگ برتر فوتسال,گیتی‌پسند,مس سونگون,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، در یکی از مهمترین بازی هفته ششم لیگ برتر فوتسال موسوم به الکلاسیکوی ایران، تیم های گیتی پسند و مس سونگون روز جمعه ۲۶ مرداد از ساعت ۱۵در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم می‌روند. برخی اخبار و اطلاعات دیس اینفورمیشن(اخبار کاذب) منتشر شده از سوی اصفهانی ها این بازی را تحت‌الشعاع خود قرار داد.

طبق اعلام منابع موثق از باشگاه گیتی‌پسند، خبر مصدومیت محمدحسین درخشانی، ملی پوش اصفهانی ها که حتی در رسانه های مختلف نیز به آن پرداخته شده صحت ندارد؛ به نظر می رسد این اخبار بیشتر جهت گمراه کردن تیم مس بوده و این بازیکن ملی‌پوش در الکلاسیکو حاضر خواهد بود.

اما از سوی دیگر بزرگترین نگرانی محمد کشاورز،سرمربی گیتی‌پسند،مصدومیت محمدرضا سنگ سفیدی است که در بازی قبلی شان مقابل گهرزمین سیرجان به خاطر مصدومیت زمین بازی را ترک کرد؛ او طی روز های اخیر به طور منظم در تمرینات گیتی‌پسند شرکت نکرده است تا حضورش مقابل مس در هاله ای از ابهام قرار بگیرد. غیبت سنگ سفیدی در الکلاسیکو به عنوان‌ یکی از تاثیرگذار ترین بازیکن اصفهانی ها خبر خوش و برگ برنده برای لاله های نارنجی است.

کد خبر 2311


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید