قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/01 19:30 | کد خبر : 2042
از آرتا و چند اسم هیدن تا چند مورد خاص…

پک کامل تراکتوری؛ از شایعات تا واقعیات!

فضای رسانه‌ای باشگاه تراکتور اخیراً ایزوله تر از قبل بوده است.

تراکتور,مهدی ترابی,دانیال اسماعیل فر ,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تراکتور نقل‌وانتقالات تابستانی را رویایی آغاز کرد. تی‌تی‌ها مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، ایگور پوستونسکی، مهند علی و علیرضا بیرانوند را تا این لحظه به خدمت گرفته‌اند.

شاگردان اسکوچیچ در تعطیلات پیش فصل به سر می‌برند و شنبه هفته آینده برای برگزاری اردو راهی ترکیه خواهند شد.

این درحالی است که به ندرت عکسی از تمرینات تراکتور توسط رسانه رسمی این باشگاه منتشر می‌شود. البته این موضوع با اخبار مصدومیت دو خرید خارجی جدید این تیم، بی ربط نیست.

جراید و محافل تراکتوری اخیراً از مصدومیت ۲ خرید خارجی تی‌تی‌ها خبر دادند. بر اساس اطلاعاتی که در اختیار خبرنگار ما قرار گرفته مهند علی از ناحیه همسترینگ آسیب دیده و مصدومیت ایگور پوستونسکی از ماهیچه ۲ قلو پای چپ بوده است. همین موضوع باعث شده تا فضای پروتکت رسانه‌ای باشگاه تراکتور ایزوله‌تر و دست به عصا تر کار را پیش ببرد.

علیرضا آرتا هافبک فصل گذشته گل‌گهر سیرجان جدیدترین نام پیرامون تراکتور است. او چند روزی است به تبریز آمده و در یک قدمی امضا قرارداد با قرمزپوشان است.

تراکتور در فصل جدید از علیرضا بیرانوند در درون دروازه بهره خواهد برد. تی‌تی‌ها به خاطر وجود احتمال محرومیت سنگربان سابق پرسپولیس، مصر به حفظ حسین پورحمیدی هستند.

در خط دفاعی فعلا تراکتور ورودی نداشته و سید محمد حسینی را از دست داده است. لمه با این حال می‌توان دفاع تراکتور را مستحکم قلمداد کرد.

تراکتور همانند فصل گذشته علی رغم جدایی چند تن از هافبک‌هایش، مشکلی در این پست ندارد. آن‌ها با جذب ایگور پوستونسکی و حضور چند هافبک دیگر و احتمال جذب علیرضا آرتا کمربند میانی خود را تا حد امکان محکم‌تر کرده‌اند.

مهدی عبدی،ارسلان مطهری و عارف رستمی بازیکنان خط حمله فصل گذشته تی‌تی‌ها بودند که به طور قطعی از این تیم جدا شدند.

حضور مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و مهند علی، خواه ناخواه خط حمله تراکتور را خوف‌ناک ساخته است.

البته با تصمیم جدید کارگروه نقل‌وانتقالاتی فدراسیون فوتبال، تی‌تی‌ها قادر به جذب ۲ بازیکن خارجی دیگر هم خواهند بود. لیست آن‌ها برای اضافه کردن بازیکن سهمیه بزرگسال هم چندان محدود نیست و احتمالا باید منتظر خرید های تراکتور در ادامه نقل‌وانتقالات تابستانی باشیم.

کد خبر 2042


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید