قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/11 15:15 | کد خبر : 1473
پرتغالی نامدار به ترکیه می‌آید

توافق فنرباغچه با مورینیو

مدیریت فنرباغچه با ژوزه مورینیو برای قرارداد ۲+۱ ساله به توافق اصولی رسید.

فنرباغچه,ژوزه مورینیو,

به گزارش "ورزش آذربایجان"،مدیریت فعلی فنرباغچه در مذاکرات با ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی، برای سمت سرمربیگری به توافق نهایی رسید. پس از دیدار حضوری مورینیو با علی کوچ، رئیس باشگاه، در آخر هفته، قرارداد رسمی امضا خواهد شد.

فنرباغچه که فصل را با 99 امتیاز در رده دوم سوپر لیگ به پایان رساند، به کار خود برای فصل جدید ادامه می‌دهد. علی کوچ، رئیس فعلی و نامزد ریاست در جلسه عادی مجمع عمومی انتخاباتی، اعلام کرد که در فصل جدید با اسماعیل کارتال به عنوان سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان ادامه نخواهند داد.

رئیس علی کوچ و مدیر ورزشی ماریو برانکو این تصمیم را به اسماعیل کارتال اطلاع دادند. باشگاه این تصمیم را در ۱-۲ روز آینده به صورت رسمی اعلام خواهد کرد.

مورینیو بازی‌های اخیر فنرباغچه را دنبال کرد.

ژوزه مورینیو، که در فهرست اولویت‌های علی کوچ، رئیس فنرباغچه، و همچنین عزیز ییلدیریم، نامزد ریاست، برای سمت سرمربیگری قرار دارد، مدت‌هاست که بازی‌های فنرباغچه را دنبال می‌کند.

سرمربی پرتغالی که بازی‌های اخیر تیم زرد و آبی فنرباغچه در لیگ را دنبال کرده، درباره ساختار تیم نیز یادداشت‌هایی برداشته است. همچنین مشخص شده که او از بازیکنانی که قبلاً در فنرباغچه بازی کرده‌اند، اطلاعاتی درباره باشگاه و شهر کسب کرده است.

کد خبر 1473


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید