قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/08 14:01 | کد خبر : 1432

بیخیالی تقریبا محض باشگاه تراکتور نسبت به محرومیت نسبتا ناعادلانه هوادارانش در بازی با ملوان بسیار عجیب است.

تراکتور,مس رفسنجان,ملوان,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش ورزش آذربایجان، طبق اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه تراکتور به خاطر تخلف تماشاگرانش در بازی با مس رفسنجان به برگزاری یک بازی خانگی بدون تماشگر محکوم شده است. این حکم امشب اجرا می شود.

به این ترتیب در بازی امشب تراکتور برابر ملوان بندرانزلی سکوهای یادگار‌امام خالی از هواداران خواهد بود. موضوع زمانی دراماتیک می شود که بدانید این آخرین بازی خانگی فصل سرخپوشان است!

به این ترتیب تراکتور بدون وداع با هوادارانش یادگار امام را ترک خواهد کرد و با توجه به اینکه آخرین بازی اش خارج از خانه است، دیدار بعدی به چند ماه بعد موکول خواهد شد. 

اما نکته جالب توجه، سکوت سنگین باشگاه تراکتور در برابر این حکم است. به طوری که اغلب تصورات به این سمت می‌رود که این محرومیت، حکمی از خدا‌خواسته باشد. برخی این اتفاق را به سود مدیران تراکتور می دانند که طی هفته های اخیر فقط در ورزشگاه شعار علیه شان سر داده شده است.

هواداران به خاطر دارند که پس از اعتراضشان به وضعیت اسفناک تیم دو بیانیه سنگین و پر و پیمان علیه شان صادر شد اما حالا در کمال تعجب و دقیقا جایی که باشگاه بایستی به صورت جدی این مسئله را پیگیری می کرد با یک اعتراض نمادین سر و ته کار را هم آوردند.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1432


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید