قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/30 18:01 | کد خبر : 3048
فوکوس موفق بی‌غم روی صمیمی

پایان عصر گلر چرخشی در مس

به نظر می رسد سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در مورد دروازه بان تیم بعد از هفته ها به یک تصمیم ثابت رسیده است.

مس سونگون,لیگ برتر فوتسال,مهدی رستمی ها,علیرضا صمیمی ,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، مس سونگون از معدود تیم های لیگ برتر فوتسال است که در قفس توری خود از دو مهره در یک سطح بهره می‌برد. در همین راستا حمید بی غم، سرمربی مس تا هفته ششم لیگ برتر روی به استفاده از سیستم چرخشی در خط دروازه‌ آورد. اما در هفته ششم و دیدار مس مقابل گیتی پسند، مهدی رستمی ها پس از ورود به جای علیرضا صمیمی حسابی سرمربی تیم را ناامید کرد تا کادرفنی تیم خط قرمز پررنگی بر سیستم چرخشی بزنند.

رستمی ها در فصل جاری تنها در دو بازی بیرون از خانه مقابل تیم های کراپ الوند در هفته دوم و فولاد زرند در هفته چهارم در ترکیب اولیه تیم قرار گرفت که ماحصل حضور او برد سه بر یک مقابل کراپ و تساوی ۴ بر ۴ مقابل زرند بود. او در میانه های بازی با گیتی اما به قدری بد بود که فعلا برای بازگشت به ترکیب چند هفته ای انتظار بکشد.

علیرضا صمیمی در فصل های اخیر همواره نشان داده برای تبدیل شدن به دروازه بان اول هر تلاشی که نیاز باشد می کند؛ او بعد از تبدیل شدن به دروازه بان ثابت مس، طی دو بازی اخیر مقابل سن ایچ و کلینیک ایرانیان به قدری خوب بوده که می توان گفت نارنجی ها بخش زیادی از برد خود را مدیون او هستند.
 

کد خبر 3048


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید