قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/26 19:39 | کد خبر : 3010
کلینک ایرانیان قم-مس سونگون؛

فوتسالیست‌ها مهمانِ گربه سیاه مرموز

مس سونگون فردا در قم مقابل حریفی به میدان می رود که همواره میزبان بی رحمی برایش بوده است.

لیگ برتر فوتسال,مس سونگون,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، در یکی از بازی های مهم هفته هشتم لیگ برتر فوتسال ایران، تیم های مس سونگون و کلینیک ایرانیان قم فردا از ساعت ۱۶ در سالن شهید حیدریان قم به مصاف هم می‌روند.  مس در فصل های گذشته کار راحتی در قم نداشته و اکثرا زمین گیر شده و در بازی فردا به دنبال طلسم شکنی است تا نیم نگاهی به صدر جدول با لغزش احتمالی گیتی پسند داشته باشد.

لاله های نارنجی آذربایجان از ۷ بازی گذشته در لیگ با کسب ۱۷ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گفته‌اند. در آن سو نیز تیم کلینیک با ۸ امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار دارند. 

تیم قمی برخلاف سال های گذشته، امسال در خانه ضعیف ظاهر و در سه دیدار قبلی خانگی متحمل دو شکست و یک تساوی شده‌اند. این تیم فصل گذشته هم مس را در قم متوقف و هم تنها تساوی فصل را به گیتی پسند متحمل کرد.

علی اصغر حسن زاده و روح الله ایثاری دو بازیکنی هستند که سابقه پوشیدن پیراهن تیم قم را دارند. همچنین قمی ها چند روز قبل با خرید دو ستاره اسبق تیم ملی یعنی سعید تقی زاده و مهران عالی قدر به دنبال بهبود بخشیدن به شرایط خود هستند.  تقی زاده که با مس در فصل های گذشته با پیراهن مس قهرمان لیگ برتر شده بود حالا باید مقابل این تیم قرار بگیرد.
 

کد خبر 3010


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید