قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/20 11:39 | کد خبر : 2599

واکنش ها به باخت مس در هفته اول لیگ یک نشان از دل پر هواداران دارد.

مس سونگون,مس کرمان,لیگ دسته یک ,محمد نصرتی,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تیم فوتبال مس سونگون در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ دسته یک، عصر روز گذشته با نتیجه دو بر صفر مقابل میزبانش مس کرمان مغلوب شد. هواداران مس پس از باخت در کامنت های صفحه رسمی باشگاه اعتراضات شدیدی علیه مدیریت باشگاه داشتند.

شکست مقابل حریفی که تنها 15 بازیکن در لیست خود داشت واکنش های متفاوتی به همراه داشت؛ در میان کامنت های عیبی یوخ، اعتراض های شدیدی هم به چشم می خورد که به نوعی یک آلارم برای تیمی محسوب می شود که برخلاف تصورها به هیچ عنوان برای صعود بسته نشده است.

این اعتراضات بیشتر راجع به کیفیت و چگونگی تشکیل تیم بود؛ تیمی که در فاصله یک هفته مانده به آغاز لیگ یک، با خرید و معرفی فله‌ای بازیکنان و خروجی های فراوان پا به عرصه مسابقات لیگ یک گذاشت. 

اکثر این انتقادها به نتیجه بازی نبود بلکه بیشتر نوک پیکان این اعتراضات علیه مدیریت باشگاه بود که با وجود بودجه مناسب، نتوانست تیمی در خور نماینده آذربایجان راهی مسابقات کند.این انتقادات و اعتراضات آلارم و تشری جدی به مدیریت باشگاه خواهد بود که ادامه کار را با این روند برای آنها سخت خواهد کرد.

نه با یک گل بهار می شود و نه با یک باخت همه چیز ویران اما قطعا هوادارانی که سال ها با تراکتور زندگی کرده اند به خوبی فوتبال را می فهمند و مروری در بین کامنت ها (البته اگر پاک نشوند!) به خوبی نشان می دهد که نارنجی پوشان باید حسابی حواسشان را جمع کنند.

کد خبر 2599


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید