قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/16 18:01 | کد خبر : 2209
به بهانه 10 روز تا شروع فصل جدید لیگ برتر

بومی‌ترین خارجی تاریخ تراکتور؛ داداش همه ما!

ده روز تا شروع لیگ برتر مانده است. یادی کنیم از بومی ترین خارجی تیم فوتبال تراکتور که به قول خودش «داداششش» همه ما بود!

تراکتور,لوسیانو ادینیو,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تنها ده روز به شروع لیگ برتر فوتبال ایران زمان باقی است. تراکتور در طول تاریخ خود شماره ده های زیادی به خود دیده است ولی یکی از خاص ترین های آنان ادر لوسیانو ادینیو بود؛ به همین بهانه می خواهیم یادی کنیم از این ستاره فراموش نشدنی...

برزیلی محبوب
مس کرمان اولین تیم ایرانی لوسیانو ادینیو بود. ولی حضور وی در این تیم دوام زیادی نداشت. ادینیو بعد از یک فصل در سال ۹۳ به تراکتور پیوست و بعد از گلزنی در بازی اول مقابل فولاد با هواداران به شادی گل پرداخت تا خیلی زود جا در دل آنها باز کند.

گل های خاص با خوشحالی های خاص

ادینیو یکی از گلزن ترین خارجی های تاریخ تراکتور است. وجه تمایز او شادی گل های منحصر به فرد و همراه با هواداران بود. در اکثر بازی ها با ادینیو با نوشته زیر پیرهن خود(I Love You Azarbajan) خوش حالی و برای هواداران دلبری می کرد. 

عکاسی بجای خوشحالی
در یکی از حساس ترین بازی ها (مقابل استقلال) او بعد از گلزنی خوشحالی گل خود را با عکس انداختن از هواداران و مربی خود توسط دوربین یکی از عکاسان (یوسف مونسی) در کنار زمین جشن گرفت.  

بازی آخر....

ادینیو در آخرین بازی خانگی فصل شازدهم تراکتور قبل از شروع مسابقه  با گرفتن میکروفن به دست وارد زمین شد و با چشمان اشک بار از هواداران تراکتور خداحافظی کرد. او در پایان صبحت هایش مقابل پیراهن تراکتور سجده کرد تا خداحافظی باشکوه و دراماتیکی داشته باشد.

خداحافظی ؟ هرگز.
ادینیو با ۴۲ سال سن در لیگ برزیل برای تیم ریو براکنو بازی می کند. او در دو بازی این فصل یک گل زده است.

کد خبر 2209


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید