قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/18 14:30 | کد خبر : 1897
مهاجم خارجی، ترجیح تراکتور در مارکت امسال...

بمب‌های نقل و انتقالاتی بزرگ تراکتور در خط آتش!

باشگاه تراکتور برای تقویت خط حمله خود برنامه بسیار ویژه ای دارد؛ در این پست قطعا یک بازیکن خارجی جذب خواهد شد.

تراکتور,نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش ورزش آذربایجان، باشگاه تراکتور با وجود بلاتکلیفی در زمینه سرمربی و مدیرعامل، فعالیت نقل و انتقالاتی خود را از چند هفته پیش آغاز کرده و آماده رونمایی از چند ستاره است. در این بین سرخ پوشان آذربایجان قرار است در خط حمله بمب های بزرگی بترکانند.

مشکل گلزنی در بازی های بزرگ، یکی از بزرگترین معضلات تراکتور طی سال های اخیر بوده و این باشگاه قصد دارد با خرید بازیکن خارجی در این پست، بار دیگر خاطره ستاره هایی چون لوسیانو ادینیو و آنتونی استوکس را زنده کند.

با توجه به قیمت بالای ستاره های خط حمله داخلی، باشگاه تراکتور ترجیح می دهد خریدهای خود در این پست را از خارج از کشور انجام دهد؛ جذب مهاجم خارجی از نظر مالی و کیفی طبق برآوردهای تیم نقل و انتقالاتی این باشگاه به صرفه تر ارزیابی شده است.

آنها چندین مهاجم خارجی که از سوی کانال های نقل و انتقالاتی متعدد بهشان پیشنهاد شده را مورد بررسی قرار داده اند و هنوز مشخص نیست با کدامیک از این بازیکنان وارد مذاکرات نهایی شوند. در همین زمینه شاهد مطرح شدن چند نام طی روزهای اخیر بوده ایم که جزو همان بازیکنان پیشنهادی هستند. البته تعداد مهاجمان خارجی پیشنهادی به تراکتور بیش از پنج نفر گزارش شده است.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1897


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید