قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/06 13:30 | کد خبر : 1408
اوج هیجان و اضطراب در استانبول، این آمار را می دانستید؟

معجزه؛ نیاز گالا و فنر برای فتح سوپرلیگ ترکیه

سرنوشت قهرمان سوپرلیگ فوتبال ترکیه امشب در هفته پایانی تعیین می شود؛ شاید باور نکنید اما گالا بیش از فنر برای قهرمانی به معجزه نیاز دارد!

گالاتاسرای,سوپرلیگ ترکیه,فنرباغچه,

به گزارش‌ "ورزش آذربایجان"، کوران داغ سوپرلیگ فوتبال ترکیه امشب به پایان می‌رسد و در مهم‌ترین بازی هفته آخر، گالاتاسرای مهمان قونیه اسپور خواهد بود و فنرباغچه پذیرای استانبول اسپور است تا تکلیف قهرمان فصل ۲۰۲۳_۲۰۲۴ سوپرلیگ ترکیه از دل این دو بازی مشخص شود.

فنرباغچه هفته قبل و در دربی استانبول توانست گالاتاسرای را برده و امیدهای خودش را برای قهرمانی تا آخرین روز حفظ کند. در حالی که هواداران گالا هفته قبل خود را آماده پیروزی در دربی و برپایی جشن کرده بودند حالا تکلیف قهرمان این رقابت ها به هفته آخر موکول شده و در صورت باخت گالاتاسرای و برد فنرباغچه در بازی امشب زرد و لاجوردها به طرز دراماتیکی قهرمان می‌شوند.

اما امشب گالاتاسرای در حالی مقابل قونیه اسپور قرار می‌گیرد که در سه بازی آخر مقابل این تیم که میهمان بوده با باخت زمین مسابقه را ترک کرده است تا به نوعی قونیه اسپور گربه سیاه، شیرها تلقی شود. با توجه به این آمار و ارقام،تیم گالاتاسرای نیاز به معجزه دارد تا فقط تنها با کسب یک تساوی قهرمان لیگ شود.

گالا در سه فصل اخیر در خانه قونیه شکست خورده و تکرار این توالی یعنی قهرمانی فنر!

شاید همین چند هفته پیش هواداران گالا همه چیز را تمام شده می دانستند اما حالا قهرمانی خودشان به اندازه فنرباغچه نیاز به معجزه دارد چرا که طبق آمار سه سال اخیر آنها باید امروز صفر امتیاز بگیرند که مساوی با قهرمانی تیم رقیب خواهد بود.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1408


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید