قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/10/09 20:30 | کد خبر : 444
در نشست خبری بعد از بازی با نفت آبادان

خمس: باید برای فوتبالی که ارائه دادیم افتخار کنیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور بعد از پیروزی تیمش برابر صنعت نفت گفت: سطح بالا بازی کردیم و خیلی راضی به تعطیلات می‌رویم.

فوتبال,لیگ برتر,تراکتور,صنعت نفت آبادان,پاکو خمس,

به گزارش ورزش آذربایجان، سرمربی تیم فوتبال تراکتور پاکو خمس در نشست خبری بعد از بازی با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: این بازی بهترین بازی‌ای بود که مالکیت توپ را داشتیم. سطح بالا بازی کردیم و باید برای فوتبالی که ارائه دادیم افتخار کنیم و خیلی راضی به تعطیلات برویم.

او در رابطه با اینکه قبل از گل اول بین بازیکنان تراکتور ۱۶ پاس رد و بدل شد هم گفت: هدف ما همین است. یک روزهایی سخت است اما بچه‌ها خیلی خوب این کار را انجام دادند و هدف ما همیشه همین است.

خمس درباره جذب بازیکنان در نیم فصل دوم گفت: باشگاه تلاش خود را خواهد کرد که تیم تقویت شود، اما با بازی امروز که داشتیم سخت است که بخواهیم نفری را جایگزین کنیم. در مجموع اگر بازیکنی را پیدا کنیم که تیم ما را تکمیل کند، حتما این کار را انجام می دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته شده «به جای اسم بازیکن، اسامی پست‌هایی که در آن‌ها نیاز به جذب بازیکن دارد را به باشگاه ارائه می‌دهد؛ آیا به باشگاه در این روند اعتماد دارد؟» مطرح کرد: بله اعتماد دارم.

سرمربی اسپانیایی تراکتور عنوان کرد: اگر هیچ بازی را نبازیم قهرمان لیگ می شویم و من هم این را می‌دانم، اما نتایجی که به دست می آید همان است و ما نمی‌توانیم تغییر دهیم. استقلال، پرسپولیس و سپاهان هم به این فکر می‌کنند که نباید امتیازاتی را از دست می‌دادند و فوتبال همین است. این را می‌دانیم که اختلاف امتیاز در بالای جدول زیاد نیست و ما هم تمام تلاش مان را کردیم که به اینجا برسیم.

او در مورد اینکه از نتایج نیم فصل راضی بودید یا خیر؟ گفت: نمره بالایی تیم می‌گیرد و برای نیم فصل دوم نمره را بالاتر خواهیم برد. ما به تلاش مان را ادامه خواهیم داد. کار می کنیم که پیشرفت کنیم و نتایج بهتری را کسب کنیم. اینکه با ریتم تیم‌های بالای جدول بخواهید رقابت کنید سخت است، اما ما این کار را می‌کنیم.

خمس درباره تعویض گوستاوو واگنین گفت: او سه کارته بود و به همین خاطر تعویض‌اش کردم. حتی قصد داشتم در بین دو نیمه تعویضش کنیم اما گفتم چند دقیقه بیشتر بازی کند.

سرمربی تراکتور در رابطه با اینکه از سوی کانون مربیان ایران به عنوان مربی ماه انتخاب شده است، اظهار کرد: تشکر می‌کنم از کانون مربیان که مرا انتخاب کردند. این به خاطر نتایج تیم بوده و قبلا هم گفتم جوایز انفرادی برای من مهم نیست و دوست دارم تیم برنده شود.

او در رابطه با آیدین شایگان مترجمش در تراکتور گفت: افتخار می‌کنم که با ایشان کار می‌کنم.

کد خبر 444


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید