قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/09/15 20:30 | کد خبر : 388
تقابل دو اسپانیایی در سیرجان

خمس و تورس، برنده کیست؟

روبرتو تورس و پاکو خمس پیش از رویارویی در ایران، در اسپانیا با یکدیگر رودررو شده بودند.

فوتبال,لیگ برتر,لالیگا,تراکتور,گل‌گهر سیرجان,پاکو خمس,روبرتو تورس,اسپانیا,

به گزارش ورزش آذربایجان، اگر چه این روزها به قرار گرفتن واژه «لالیگایی» در کنار لیگ برتر ایران عادت کرده‌ایم، اما این موضوع برای بازیکنان و سرمربیان اسپانیایی احساس‌ خاص‌تری ایجاد می‌کند؛ اکنون در هفته دوازدهم قرار است تراکتور و گل گهر با یکدیگر دیدار کنند و در یک طرف خمسِ اسپانیایی روی نیمکت تراکتور می‌نشیند و روبرتو تورس اسپانیایی با 2 گل و 3 پاس گل اصلی‌ترین ستاره گل گهر به شمار می‌رود. 

خمس قطعا در جلسه فنی به بازیکنانش از اهمیت مهار کردن این بازیکن گفته و به هفته یازدهم فصل 2013/14 لالیگای اسپانیا اشاره کرده است. او به عنوان سرمربی هدایت رایووایکانو را بر عهده داشت و روبرتو تورس به عنوان یک استعداد در ترکیب اوساسونا به میدان می‌رفت. تورس در همان دقیقه یک با ارسال کرنر، زمینه ساز گل نخست تیمش توسط سنجورو شد و بعد از آن هم در دقیقه 13، موقعیتی ایده آول برای گلزنی اوریول ریرا ایجاد کرد تا اختلاف دو بر صفر شود. این همه کار نبود چرا که در دقیقه 58، تورس بازی خوب خود را تکمیل کرد و با 2 پاس گل و یک گل روزی تلخ را برای خمس به یادگار گذاشت!

خمس با تورس تا کنون 4 تقابل داشته که اگر چه در لالیگا، یک شکست و یک تساوی بدون گل داشته اما در ایران، با دو پیروزی مقابل تیم روبرتو تورس شرایط بهتری دارد اما این دلیلی نیست که او در بازی با گل گهر تورس را نادیده بگیرد.

کد خبر 388


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید