قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/09/03 20:30 | کد خبر : 364
برد خانگی تی‎‌تی‌ها با دبل حسینی؛

پتک تراکتور بر سر فولاد

تراکتور در روز درخشش هافبک ریزنقش خود مقابل میهمانش فولاد به برتری رسیده و سه امتیاز این بازی خانگی را به حسابش واریز کرد.

فوتبال,لیگ برتر,تراکتور,فولاد,سید مهدی حسینی,

به گزارش ورزش آذربایجان، تراکتور در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بعدازظهر دیروز (شنبه) در تبریز میزبان فولاد خوزستان بود که در این دیدار خانگی با دبل سیدمهدی حسینی موفق شد میهمانش را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد.

این بازی از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد که با توجه به زمان نامناسب مسابقه استقبال خوبی به عمل نیامده بود. دقایق ابتدایی نیز تحت تاثیر این اتفاق به سردی گذشت هرچند فولاد هم یک گل زد که به دلیل خطا روی دروازه‌بان رد شد.

در دقیقه ۱۹ بازی بود که یخ بازی شکست و تراکتور توانست گل اول را وارد دروازه فولاد کند. ارسال کریم‌آذر از سمت راست با حرکت دامی عبدی به گوستاوو رسید که او توپ را با پاس رو به عقب برای حسینی کاشت و این بازیکن با شوت محکم موفق به زدن گل زیرطاقی شد.

در ادامه نیمه اول شاگردان پاکو خمز مسلط‌تر از حریف خود بودند و این تیم موقعیت‌هایی هم داشت تا اختلاف را افزایش دهد اما بی‌ثمر بود و سرخ‌پوشان میزبان در پایان ۴۵ دقیقه نخست با یک گل برنده به رختکن رفتند.

در نیمه دوم، فولادِ میهمان بازی را بهتر آغاز کرد و در همان شروع کار از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه تراکتور را باز کرد اما این گل به دلیل حضور بازیکن تیم میهمان در موقعیت آفساید، مردود اعلام شد.

چند دقیقه بعد فولاد روی اشتباه گوستاوو می‌توانست به گل مساوی برسد و درحالیکه بازیکنان این تیم در موقعیت دو به یک قرار داشتند، صفا هادی از پشت توپ ساسان انصاری را زد و دروازه تراکتور را نجات داد.

با عبور از دقایق ابتدایی این نیمه، تراکتور خود را از زیر فشار فولاد خارج کرده و موقعیت‌های خوبی هم روی دروازه حریف به وجود آورد اما مهدی عبدی نتوانست از این فرصت‌ها استفاده کند که اعتراض کنایه‌آمیز هواداران با تشویق محمد عباس‌زاده را به دنبال داشت.

با این حال، در دقیقه ۶۹ عبدی با یک پاس گل فرصت‌سوزی‌های خود را جبران کرد. این بازیکن ارسال هم‌تیمی‌اش به محوطه جریمه را با ضربه سر رو به عقب برای سیدمهدی حسینی کاشت و هافبک قمی با شوت سرضرب دومین گل خود و تیمش را به ثمر رساند. درنهایت تراکتور موفق شد با ۲ گل سیدمهدی حسینی که به شکل مشابه به ثمر رسید، سه امتیاز بازی را از آنِ خود کرد.

با این نتیجه، تراکتور ششمین برد فصل خود را به دست آورده و با ۱۸ امتیاز به مکان پنجم صعود کرد. فولاد اما با همان ۹ امتیاز قبلی و دو پله سقوط نسبت به هفته گذشته در رده چهاردهم قرار گرفت.

کد خبر 364


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید