قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/08/20 20:30 | کد خبر : 331
خمس پس از باخت به استقلال

هر کسی نبیند کور است

سرمربی اسپانیایی تراکتور که از شکست تیمش ناراحت بود، با عصبانیت در کنفرانس خبری حضور یافت و پاسخ‌هایی کوتاه به پرسش‌ها داد.

فوتبال,لیگ برتر,تراکتور,استقلال,پاکو خمس,

به گزارش ورزش آذربایجان، پاکو خمس بعد از شکست دو بر صفر تراکتور مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی به نشست خبری رفت و درباره مسائل مربوط به این بازی و برخی موضوعات دیگر به صحبت پرداخت.

مشروح صحبت‌های پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تراکتور را در ادامه می‌خوانید:

امروز در سطح خوبی رقابت کردیم و بچه‌ها خیلی تلاش کردند، سعی کردیم بازی خوبی انجام دهیم و موقعیت‌هایی داشتیم که شاید یکی از آنها می‌توانست گل شود، ولی بعضی وقت‌ها توپ‌ها به گل نمی‌روند. باید برای بازی‌های بعدی خودمان را آماده کنیم.

از پاکو خمس درباره صحبت‌های روز گذشته‌اش مبنی بر نگرانی بابت اشتباهات داوری در بازی امروز سوال شد که او پاسخ داد: «داوری امروز خیلی خوب بود و دوست داشتم.»

خمس در مورد لیزر اندازی هواداران استقلال هم گفت: نباید این اتفاق بیفتد. فکر می‌کنم چیزی است که باید از ورزشگاه‌ها جمع شود. یک بخش خیلی مهم از این نمایش، تماشاگران هستند، ولی اتفاقاتی هم می‌افتد که خوب نیست.

من به نظر شما احترام می‌گذارم ولی اینکه بخواهم الان درباره قهرمانی صحبت کنم هیچ توجیهی ندارد. وقتی با تیم‌های بزرگتر بازی می‌کنید احتمال اینکه ببازید بیشتر است. قطعاً فکر می‌کنم کاندیداهایی که بتوانند قهرمان لیگ شوند، پرسپولیس و استقلال و سپاهان هستند و اگر کسی این موضوع را نبیند، یعنی کور است!

کد خبر 331


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید