قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/08/02 18:01 | کد خبر : 3069
برد هیجان انگیز شهرداری…

پرواز سه امتیازی دورنالار

شهرداری ارومیه با ارائه یک بازی زیبا میزبانش گیتی پسند را ۲-۰ شکست داد.

شهرداری ارومیه,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، در یکی از بازی های مهم هفته پنجم لیگ برتر والیبال ایران، امروز از ساعت ۱۶:۱۵ در سالن شهدای مخابرات اصفهان، تیم های گیتی پسند و شهرداری ارومیه به مصاف هم رفتند که شاگردان عبدالرضا با یک‌نمایش خیره کننده سه بر صفر مهمان قدرتمند خودشان را از پیش رو برداشتند. از وجه مشترک هر دو تیم می‌توان به برد دیدار هفته گذشته خودشان مقابل شهداب یزد اشاره کرد.

شهرداری ارومیه در این بازی با یک تغییر نسبت به بازی قبل و حضور میلاد فتاحی به جای ابوالفضل قلی پور، با این نفرات: بابک فیاضی، عرشیا بهنژاد، جواد حسین آبادی، رمضان صحبتی، امیر افتاب اذری ومیلاد فتاحی، ترکیب شروع کننده تیم را تشکیل دادند. امیر خداپرستی و عطا زراتگر به دلیل مصدومیت دو بازیکن غایب شهرداری در این دیدار بودند.

درنا های آذربایجان دو ست اول را پرقدرت شروع کردند و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۱ نوید یک برد قاطع را در همان ابتدای بازی دادند. در ست سوم شاگردان عبدیضا با جنگندگی خودشان۴ اختلاف امتیاز را جبران کردند و در حالی که دو تیم در اواخر این سن شانه به شانه هم پیش می‌رفتند اما در نهایت این تیم شهرداری بود که با نتیجه ۳۷ بر ۳۵  از آن خود کرد تا به سومین برد فصل برسند و جایگاه خودشان در جدول رده بندی را بهبود بخشند.

کد خبر 3069


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید