قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/08/02 16:01 | کد خبر : 3068
پک ویژه بازی هفته نهم فوتسالیتسها

مس سونگون-فولاد؛ هر آن چه باید بدانید

مس سونگون فردا از هفته نهم لیگ برتر فوتسال میزبان فولاد هرمزگان است.

مس سونگون,لیگ برتر فوتسال,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، در یکی از بازی های هفته نهم لیگ برتر فوتسال، فردا (پنجشنبه) سوم آبان ماه از ساعت ۱۶ در سالن پورشریفی تبریز تیم های مس سونگون و فولاد هرمزگان به مصاف هم می‌روند.

لاله های نارنجی آذربایجان برای حفظ فاصله امتیازی با گیتی پسند صدرنشین و لغزش احتمالی آنها، مصمم به برد در این بازی هستند تا همچنان برای رسیدن به صدر امیدوار بمانند.

تیم مس از ۸ بازی گذشته خود با ۶ برد و ۲ تساوی و کسب ۲۰ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفته است. شاگردان حمید بی غم در تمام چهار بازی که تا به اینجای فصل میزبان بودند حریفان را با شکست بدرقه کردند. بهروز عظیمی به دلیل محرومیت تنها غایب مس مقابل فولاد خواهد بود.

تیم تازه به لیگ برتر صعود کرده هرمزگان نیز از ۸ بازی گذشته خود، متحمل ۴ باخت شده و ۱ تساوی و ۳ برد کسب کرده تا با ۱۰ امتیاز در رتبه هفتم جدول لیگ قرار بگیرد. این تیم در سه دیدار خارج از خانه خود در فصل جاری، یک برد، یک تساوی و یک باخت را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

مرتضی عزتی و حمزه کدخدایی دو ستاره ملی‌پوش سابق مس سونگون هستند که در فصل جاری با پیراهن بندری ها مقابل تیم سابق خودشان به میدان خواهند رفت. دو ستاره‌ای که سابقه قهرمانی لیگ برتر با مس را دارند و حضورشان در سالن پورشریفی یکی از جذابیت های بازی فردا خواهد بود.

کد خبر 3068


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید