قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/08/02 13:01 | کد خبر : 3065
کپی اسکوچیچ از یک‌ نمونه موفق

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل روشن

دراگان اسکوچیچ برای بازی با ‌روشن احتمالا ترکیبی را راهی میدان کند که پیش از این امتحانش را پس داده است.

دراگان اسکوچیچ,تراکتور,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تا ساعاتی دیگر از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا 2 و از  گروه A این رقابت ها در استادیوم پامیر دوشنبه دو تیم تراکتور _ روشن کلاب تاجیکستان از ساعت 17:30 به مصاف هم خواهند رفت. به همین بهانه نگاهی داریم به ترکیب احتمالی شاگردان دراگان اسکوچیچ در این بازی:

خط دروازه تحت تعقیب

علیرضا بیرانوند دروازه بان نامبر وان تراکتور از اول فصل پر از حواشی بوده و زمانی که حواشی او را رها می کند او حواشی را رها نمی کند. بیرانوند در این بازی سوای حواشی از دروازه تراکتور حراست خواهد کرد و بعد از دو بازی ملی حالا دنبال بازگشتی قابل قبول به باشگاهاش است.

مثلث برمودا با زوج عارف

شجاع خلیلزاده، عارف آقاسی و عارف غلامی مثلث مستحکم خط دفاعی تراکتور در این بازی خواهند بود. در صورت حضور غلامی در نیمکت نیز مشکل چندانی در خط دفاعی  نخواهیم داشت.

کنارگذر های انتحاری

دانیال اسماعیلی فر  و محمد نادری دو دفاع کناری تراکتوری ها هستند که در این فصل خوش درخشیدند. دانیال با یک گل و 2پاس گل و محمد نادری با یک پاس گل تا کنون روی 4 گل سرخ ها تاثیر مستقیم داشته اند.

وسط قرق است

زوج ایگور پوستونسکی با  ریکاردو آلوز مقابل هر تیمی زهر دار و خطرناک است. ویژگی های دفاعی ایگور مکمل ویژگی های تهاجمی آلوز است. وسط میدان تیم در بازی امروز در قرق این دو نفر خواهد بود.

چپ و راست دو خط موازی

حضور مهدی ترابی در حملات سمت چپ و حضور حسین زاده در سمت راست خبر از حملات مداوم و از دو جناح تراکتور خواهد داشت و کار مدافعان برای مهار این دو بازیکن سخت خواهد بود.

نوک پیکان پر از امید

تومیسلاو اشترکالی بعنوان مهاجم نوک تا اینجای بازی ها بسیار خوب درخشیده و ویژگی خاص او گلزنی در دیدار های خارج از خانه است و از 4 گل تومیسلاو 3 گل در دیدار های خارج از خانه به ثمر رسیده است.

ترکیب احتمالی تیم تراکتور مقابل‌ روشن کلاب به شرح زیر خواهد بود:

علیرضا بیرانوند،  شجاع خلیلزاده،  عارف آقاسی، عارف غلامی، محمد نادری، دانیال اسماعیلی فر، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی ترابی، امیرحسین حسین زاده و تومیسلا اشترکالی خواهد بود.

کد خبر 3065


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید