قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/08/01 17:01 | کد خبر : 3057
خطیبی روی صندلی پیکان و با کلی پیشنهاد...

مدیر اهل تبریز ترندِ مارکت تهران

رسول خطیبی با وجود اخبار و شایعات فراوان اخیر به کار در پیکان به عنوان مدیرعامل ادامه خواهد داد.

رسول خطیبی,شمس آذر ,استقلال,پیکان,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، پس از استعفای سعید دقیقی از سرمربی‌گری تیم شمس آذر قزوین، برخی از محافل خبری نام چهار مربی از جمله رسول خطیبی را گزینه جانشینی وی معرفی کردند. در سه هفته اخیر خطیبی به عنوان یکی از گزینه های مدیرعاملی استقلال تهران نیز مطرح بود. اما طبق اطلاعات منابع موثق، احتمال جدایی رسول از سمت مدیرعاملی باشگاه پیکان تهران بسیار اندک است.

خطیبی که در قامت مدیرعاملی دومین تجربه دوران ورزشی خود را سپری می‌کند، در زمان مدیریتش در باشگاه مس سونگون نیز چندین پیشنهاد مربی‌گری را روی میز خود داشت اما با جواب قاطع رد او مواجه می‌شدند. خطیبی تصمیم دارد تا اتمام پروژه خود به عنوان مدیرعاملی باشگاه پیکان حداقل‌ یک سال به کار خود ادامه دهد و با این حال قضیه مدیرعاملی استقلال و سرمربی گری شمس آذر قزوین منتفی است.

نکته جالب در خصوص رسول خطیبی که چه در ایام مدیرعاملی در باشگاه مس سونگون و چه اکنون که بر مسند مدیرعاملی پیکان قرار دارد، به عنوان گزینه های سرمربی تیم ملی امید معرفی شده است که جواب او به این پیشنهاد تیم ملی امید در حکم همان پیشنهادات قبلی سرمربی گری شمس آذر و مدیرعاملی استقلال است.
 

کد خبر 3057


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید