قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/08/01 12:39 | کد خبر : 3055

بازی های هفته سوم لیگ برتر والیبال در شرایطی برگزار شد که شهرداری ارومیه بعد از برد بزرگ هفته قبلش با قرعه استراحت روبرو شده بود.

شهرداری ارومیه,لیگ برتر والیبال,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تیم والیبال شهرداری ارومیه که در هفته سوم در یک دیدار سخت و نفس گیر با نمایش خیره کننده و حمایت پرشور هوادارانش در سالن غدیر به برد شیرین سه بر یک مقابل شهداب دست یافت در هفته چهارم با قرعه استراحت مواجه شد تا برای هفته پنجم ریکاوری مناسبی داشته باشد.

هفته چهارم لیگ برتر روز یکشنبه هفته‌ جاری با برتری تیم های پیکان تهران، فولاد سیرجان، پاس گرگان، گیتی پسند اصفهان، سپهر صدرا مشهد و صنعتگران امید تهران به ترتیب مقابل تیم های طبیعت اسلامشهر، چادرملو اردکان، مهرگان نور، شهداب یزد،  مس رفسنجان و سایپا تهران به پایان رسید.

از نتایج قابل توجه این هفته برد خارج از خانه سه بر یک گیتی پسند مقابل تیم کهکشانی شهداب یزد بود که تیم اصفهانی در هفته پنجم میزبان شهرداری ارومیه است.

در جدول رده بندی لیگ برتر تا هفته چهارم، تیم های طبیعت، صنعتگران و گیتی پسند به ترتیب با سه برد و یک باخت در رتبه های اول تا سوم لیگ برتر قرار گرفته‌اند تا بدین جای فصل مهمانان ناخوانده لیگ در جدول تلقی شوند. تیم شهرداری ارومیه نیز با انجام سه بازی، کسب دو برد و یک باخت در رتبه هفتم لیگ برتر قرار گرفته است.

کد خبر 3055


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید