قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/08/01 11:30 | کد خبر : 3053
شهرداری و حالا نود؛ دیروز 3-0 شدند...

ارومیه پایتخت اعتصاب‌های ورزشی!

بعد از حواشی اخیری که پیرامون باشگاه شهرداری ارومیه شاهد بودیم حالا نود، تیم فوتبال ارومیه نیز غرق در مشکلات مالی از حضور در بازی این هفته‌اش سر باز زد و 3-0 را به جان خرید.

نود ارومیه,لیگ دسته دو,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، در یکی از بازی های هفته دوم گروه اول لیگ دسته یک فوتبال کشور، روز گذشته تیم نود ارومیه به دلیل مشکلات مالی و عدم حمایت مسئولین شهری و استانی، از رویارویی مقابل سپاهان نوین اصفهان خودداری کرد و به اصفهان سفر نکرد تا با باخت فنی سه بر صفر مواجه شود.

نود از بدو تأسیس با مشکلات مالی و غیرمالی عجین شده است. اما از ابتدای فصل ۱۴۰۳ مشکلات این تیم خیلی زود از راه رسید تا نودی ها با پنجره بسته لیگ دسته دو را شروع کنند و با کمبود بازیکن و عدم ثبت قرارداد بازیکنان جدید مواجه شوند. ماحصل این مشکلات انصراف از رویارویی با حریفان است که در صورت تکرار در مرتبه دوم، حذف از لیگ دسته دو و سقوط به لیگ دسته سوم را به همراه خواهد داشت.

ضرب المثل "آغلامیانا پپه یوخ یوخ" مصداق حال و روز ورزش شهر ارومیه است که پس از تحصن و اعتصاب بازیکنان تیم والیبال شهرداری ارومیه، نوبت به تیم فوتبال نود این شهر رسید که به نوعی این بدعت را که تا گریه نکنی حمایتی از مسئولان شهر و استان دریافت نخواهی کرد را به اجرا در آورند. اما میزان اعتراض و مشکلات نودی ها نسبت به والیبال این شهر در مقیاس بسیار بزرگ تر نمایان شد تا سایه‌ی سنگین تهدید حذف تنها نماینده استان آذربایجان‌غربی از فوتبال بیشتر حس شود.

کد خبر 3053


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید