قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/29 18:15 | کد خبر : 3038
آپدیت نیمکت تراکتور از بیخ منتفی

اسکوچیچ تصمیم نهایی‌اش را گرفت

بعد از منتفی شدن حضور کریم باقری کنار دراگان اسکوچیچ، این مربی رسما پرونده اضافه کردن دستیار داخلی در تراکتور را منتفی کرد.

تراکتور,دراگان اسکوچیچ,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، بعد از قبول هدایت تراکتور توسط دراگان اسکوچیچ قرار بود یک دستیار ایرانی نیز در کنار این مربی کروات حضور داشته باشد اما اسکو جز کریم باقری روی فرد دیگر نظر نداشت تا بعد از حضور کریم در پرسپولیس، قضیه دستیار ایرانی اسکو نیز کلا منتفی شود.

اسکوچیچ به واسطه‌ همکاری موفق با کریم در تیم ملی فقط او را برای کادر مربی گری اش به مدیران باشگاه تبریزی پیشنهاد کرده بود. اما آقا کریم فوتبال ایران که برای تشیع جنازه مادر فقیدش به تبریز سفر کرده بود طی مصاحبه‌ای اعلام که تاکنون هیچ پیشنهادی از مدیران تراکتور به او نشده است، او سپس با اولین پیشنهاد پرسپولیس مواجه شد و خیلی زود آن را پذیرفت.

در چند فصل اخیر نیمکت قرمزپوشان آذربایجان به محمد نصرتی، به عنوان کمک ایرانی عادت کرده بود، اما در اواخر فصل گذشته به دلیل برخی اتفاقات رابطه بین او و تی تی ها شکرآب شد تا نصرتی به درب های خروجی باشگاه هدایت شود. مربی ای که سابقه دستیاری  ارطغرل ساغلام،  قربان بردیف، پاکو خمس و حتی حمید مطهری را در تراکتور داشت.

اما در فصل بیست و سوم اسکوچیچ به واسطه آشنایی با لیگ برتر ایران و سابقه حضور در تیم های خونه به خونه بابل، ملوان بندرانزلی، فولاد خوزستان و تیم ملی ایران به مربیان ایرانی چراغ سبز نشان نداد تا پروسه دستیار داخلی اش رسما بسته شود.

کد خبر 3038


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید