قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/29 11:30 | کد خبر : 3031
اسماعیل‌نژاد اندازه یک ست امتیاز گرفت

شگفت انگیز مثل امینِ آذربایجان

امین اسماعیل‌نژاد،ستاره ملکانی اسکرا بلخاتوف، در بازی این هفته تیمش نمایش خیره کننده دیگری داشت.

امین اسماعیل نژاد,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، در یکی از بازی های هفته هفتم پلاس لیگای والیبال لهستان، شب گذشته‌ تیم های اسکرا بلخاتوف و بنجین در سالن انرژی اسکرا به مصاف هم رفتند که تیم میزبان با هنرنمایی امین اسماعیل نژاد، ستاره ملکانی اش با نتیجه سه بر یک بنجین را با شکست بدرقه کرد تا ششمین برد فصل را جشن بگیرد.

امین اسماعیل نژاد، قطر پاسور ملی پوش اسکرا که در تمام بازی های فصل جاری با آبشار های غیرقابل مهارش به هیچ تیمی رحم نکرده تا اسلحه پنهان کرتو، سرمربی اسکرا لقب گیرد در این بازی هم نمایشی استثنایی داشت.

غول سرو قامت ایرانی در این بازی با وجود کسب ۲۴ پوئن، شامل: ۲۱ حمله و ۳ سرویس(۵۶٪ موفقیت در حمله و ۸ توپ گیری!) عنوان ارزشمندترین بازیکن زمین را دریافت نکرد و این عنوان به هم تیمی او یعنی ژیگا اشترن، قدرتی زن اسلوونیایی رسید، ستاره اسلوونیایی در این بازی ۱۸ پوئن کسب کرد!

امین در همان سه هفته اول پلاس لیگا در کسب عنوان MVP هت تریک کرد و تاریخ ساز شد. گفتنی است که امین اسماعیل نژاد در سه بازی قبلی با وجود کسب بیشترین امتیاز بازی، علی الخصوص در هفته گذشته و ششم مقابل بلخاتوف  با وجود کسب ۲۷ پوئن در عین ناباوری بهترین بازیکن زمین نشده و به نظر می رسد که شاید عملکرد غیر قابل وار به ایجاد کمی حسادت منجر شده است!

کد خبر 3031


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید