قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/29 10:30 | کد خبر : 3030
انتخاب سرپرست هیات بدنسازی آذربایجان‌شرقی

تزریق آرامش موقت به رگ عضله‌سازها!

شرایط نابسمان هیات بدنسازی استان آذربایجان شرقی با انتخاب سرپرست، موقتا رو به آرامش گرایید.

هیئت بدنسازی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، انتخابات هیئت بدنسازی استان آذربایجان شرقی روز 5 اسفند 1401 با حواشی و حتی درگیری های فیزیکی برگزار شد و مقصود نبیل پور بعنوان رئیس دوره ای این هیئت انتخاب شد. با این وجود در طول دو سال اخیر حواشی انتخاباتی این مجمع و درگیری های هیئت بدنسازی  و اداره کل ورزش و جوانان پایان نیافت.

اداره کل ورزش و جوانان معتقد است انتخابات اسفند 1401 مورد تایید وزارت ورزش و جوانان نیست و این هیئت در حالت تعلیق قراردارد و باید تکرار شود.

همچنین طبق اعلامیه ای، اداره کل ورزش و جوانان استان به ادارات شهرستان‌ها هر گونه فعالیت در رشته بدنسازی را تا مشخص شدن تکلیف هیأت مدیره این رشته در آذربایجان شرقی ممنوع اعلام کرده بود.

این اتفاق  با واکنش تند هیئت بدنسازی استان همراه بود. در میان این تنش ها روز قبل سازمان ورزش و جوانان با اعلام حکم رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از سعید محمدی بعنوان سرپرست جدید معرفی کرد تا مقدمات تجدید انتخابات فراهم شود.

این حکم در حالی صادر میشود که بیش از دو سال از فعالیت هیئت فعلی بدنسازی می گذرد و سکوت دوساله فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در نوع خود جالب است.

کد خبر 3030


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید