قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/28 16:39 | کد خبر : 3026
این جا هم پای الکلاسیکو در میان است

اسم مهدی جاوید؛ شغل: آقای گل!

مهدی جاوید روز گذشته موفق شد یکی از گل های مس مقابل کلینیک را زده و همچنان به تعیب محمدحسین درخشانی در صدر جدول گلزنان ادامه دهد.

مهدی جاوید,مس سونگون,لیگ برتر فوتسال,

به گزارش ورزش آذربایجان، مهدی جاوید روز گذشته در جریان پیروزی 4-2 مس سونگون مقابل کلینیک ایرانیان یک گل زد تا با 7 گل زده، بعد از محمدحسین درخشانی در رده دوم جدول گلزنان لیگ برتر فوتسال قرار بگیرد. آقای گل تاریخ لیگ برتر که تا کنون 5 بار کفش طلا به دست آورده، امسال هم خیلی جدی در مسیر کسب این جایزه قرار گرفته است.

او فصل گذشته یک نیم فصل محروم شد اما برگشت و 20 گل زد و در رده دوم جدول گلزنان قرار گرفت؛ اتفاقی تاریخی که باعث شگفتی همه اهالی فوتسال شد و مهر تاییدی بود بر توانایی گلزنی بی پایان بازیکنی که امسال 36 ساله شده است.

او با پنج عنوان آقای گلی، با ۳۷۸ گل در لیگ برتر که او را گلزن‌ترین بازیکن تاریخ فوتسال ایران کرده، امسال برای دبل هت تریک در کفش طلا چیزی کم ندارد و تنها رقیبش آقای گل فصل گذشته است که نهایت استفاده را از محرومیت چند ماهه او برده و دست نیافتنی شده بود؛ البته اگر فصل قبل تنها چند هفته بیشتر طول می کشید، شاید داستان طور دیگری رقم می خورد! ولی خب امسال همان اتفاق باعث بالاتر رفتن انگیزه ستاره گلزن مس شده است.

کد خبر 3026


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید