قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/27 13:01 | کد خبر : 3014
ذره بینی به اندازه پرونده بیرانوند

یک جام تراکتور به اشتباه در ویترین پرسپولیس

در فصل شانزدهم اگر موشکافی و جدیت پرونده بیرانوند در قضیه طارمی اجرا می شد، جام قهرمانی لیگ برتر به جای تهران در تبریز می بود.

تراکتور,علیرضا بیرانوند,پرسپولیس,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، در روز های اخیر جنگ رسانه‌ای و حواشی پرونده فسخ علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اوج خود رسیده و پای یک پرونده قدیمی نیز به این پرونده باز شده است.

با توجه به اعترافات مهدی طارمی و حسین هدایتی نسبت به جعل قرارداد این بازیکن (طارمی در برنامه نود شخصا آن را اعلام کرد.) طبق قانون باید کلیه نتایج بازی هایی که طارمی در آن بازی کرده بود 3_ صفر به سود تیم های حریف می شد؛ اتفاقی که منجر به سلب قهرمانی تیم پرسپولیس و قهرمانی تیم تراکتور می شد.

این پرونده با وجود نکات سیاهش با بایکوت رسانه ها با نام حمایت از منافع ملی رو به رو شد تا ماجرا با ماسمالی و کدخدا منشانه رفع شود. حال در پرونده دعوای حقوقی و مالی باشگاه پرسپولیس با علیرضا بیرانوند رسانه ها همانند آن پرونده از منافع ملی بودن باشگاه پرسپولیس سخن گفته و مقامات کمیته استیناف  را برای اعلام خبر به سود پرسپولیس تحت فشار همه جانبه گذاشتند.

جدول نهایی لیگ شانزدهم‌ شرح زیر بود:

1.رسپولیس 66 امتیاز

2.استقلال 57امتیاز

3.تراکتور 56امتیاز

با توجه به برد و مساوی تیم استقلال در مقابل پرسپولیس تنها ۲امیاز به این تیم اضافی می شد. با توجه به باخت و مساوی تراکتور مقابل پرسپولیس ۴امتیاز به تیم تراکتور اضافه می شد.

به این ترتیب جدول امتیازات پس از اعمال جرایم تیم پرسپولیس به این شکل در می آمد:

1تراکتور 60امتیاز

2استقلال 59امتیاز

کد خبر 3014


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید