قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/27 11:15 | کد خبر : 3013
از لیگ تا برتر، از شمال تا مرکز...

دختران کل ایران ممنون اولدوزلار

خانم های تراکتوری با حضور منظم و کم حاشیه خود زمینه را برای بازگشایی دوباره درهای ورزشگاه روی خانم های کل کشور فراهم کرده اند.

تراکتور,لیگ برتر فوتبال,بانوان ,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، اولدوزلار در بازی هفته هفتم تراکتور مقابل فولاد خوزستان بود که برای اولین بار در این فصل از لیگ برتر فوتبال ایران در استادیوم یادگار امام تبریز حاضر شدند. با وجود تعداد اندک و نامنظمی در اعلام و اطلاعیه برای حضور آنها در استادیوم، به برکت همین حضور بی حاشیه، راه برای سایر بانوان فوتبال دوست اقصی نقاط ایران برای حضور استادیوم هموار شد.

از اراک خبر می‌رسد بازی هفته هشتم آلومینیوم با فولادخوزستان با حضور بانوان در استادیوم امام خمینی اراک روز یکشنبه ۲۹ مهرماه برگزار رگزار خواهد شد. حتی در لیگ های دسته پایین نیز شاهد حضور بانوان در استادیوم ها هستیم و شهر های دیگر در حال بسترسازی برای حضور بانوان در استادیوم ها هستند.

بانوان تراکتوری در بازی مقابل فولاد خوزستان که در استادیوم حضور داشتند از کلیه لحاظ شایسته ظاهر شدند. همین رفتار بی نظیر آنها نشان داد که چنین کاری به شرط بی حاشیه بودن مثل اولدوزلار در کل شهر های ایران می تواند انجام گیرد تا آن اتفاقات تلخ و بدبینی که نسبت به حضور هواداران خانم در منظر مسئولان کشور حادث شده بود رفع اثر شود.

بانوان فوتبالدوست حالا باید از اولدوزهای تراکتوری ممنون بوده و رفتار آنها را الگویی برای خود قرار دهند.

کد خبر 3013


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید