قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/26 17:51 | کد خبر : 3009

این روزها خیلی کم عنوان سرپرست موقت را کنار نام سعید مظفری زاده می بینیم و این یک نشانه مهم است.

سعید مظفری زاده,تراکتور,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، بعد از فعل و انفعالات اواخر فصل قبل که منجر به استعفای هوشنگ نصیرزاده شد، سعید مظفری زاده بعنوان سرپرست موقت تیم عهده دار مدیریت باشگاه شد تا امورات باشگاه مختل نشود. ابتدا تصور می شد این حالت خیلی زود به پایان برسد اما شاهد ترفیع و تمدید بی صدای داور سابق فوتبال ایران در پست مدیریت تراکتور هستیم.

در طول چند ماه اخیر حضور مدیرعامل احتمالی که گاها تا مرحله انتخاب نهایی نیز پیش رفته بود هر با بنا به دلایلی به تعویق افتاد. مظفری زاده در این مدت حسابی خود را در دل تی تی ها جای داده و به نظر می رسد با درس گرفتن از اشتباهات نصیرزاده، قصد دارد دوران موفق توام با محبوبیت برای خود دست و پا کند.

برخلاف سیستم قبلی که سر بزنگاه هواداران را مقصر هر اتفاقی معرفی می کرد مظفری‌زاده در یک اقدام متفاوت اقدام به تکریم هواداران کرده و از دلایل حواشی سخن گفته است‌. یکی از معدود مدیرعامل های سرخ ها که حتی در اوج حواشی پرونده علیرضا بیرانوند بارها با مصاحبه ها و حتی حضور در صداوسیما حواشی را مدیریت کرده تا تیم کمترین آسیب را ببیند.

با مجموعه اقدامات سعید مظفری‌زاده و محبوبیتی که در بین تی تی ها کسب کرده می توان گفت یکی از بی صداترین تمدیدی های تراکتور را در منصب مدیرعاملی شاهد بودیم و با توجه به اطلاعات دریافتی از منابع آگاه، سرپرست موقت نه باید او را در حال حاضر مدیرعامل تراکتور بدانیم.
 

کد خبر 3009


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید