قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/26 16:06 | کد خبر : 3008
از سونگون نجف‌زاده تا کافی و کرمان

مس‌های فوتبال هر دو در حالت نارنجی

حال دو تیم مسیِ لیگ دسته اول فوتبال نارنجی رو به قرمز است؛ هر دو تیم در نیمه دوم جدول هستند و هنوز امتیازاتشان دو رقمی نشده است.

مس سونگون,لیگ دسته یک فوتبال,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، مس سونگون و مس کرمان روز گذشته موفق شدند رقبای قدرتمند خود صنعت نفت و مس شهر بابک را متوقف کنند اما تک امتیاز این بازی ها برای خروج آنها از شرایط نارنجی کافی نبود. نارنجی پوشان سونگون و کرمان تا به اینجای کار در وضعیت خوبی قرار ندارند و ادامه این روند آنها کاملا تبدیل به تیم های مدعی سقوط خواهد کرد.

نکته جالب در تیم مس کرمان حضور محمدرضا کافی، به عنوان مدیرعامل این باشگاه است که به نوعی معمار باشگاه پرافتخار مس سونگون در سالیان گذشته بود. اما این مدیر پرافتخار در آذربایجان هنوز توانسته روز های درخشان خود را در کرمان تکرار کند.

در سمت مقابل نیز یاسر نجف زاده، در اولین تجربه مدیریتی سطح کلانش از سال گذشته مدیرعامل مس سونگون شد و هنوز نتوانسته در هیچ یک از رشته های تیمی به مقام قهرمانی یا افتخار خاصی برسد. این در حالی است که سونگونی ها بعد از پایان فصل مدعی بستن تیم برای صعود شده بودند.

گفتنی است که تیم مس سونگون و کرمان از ۷ بازی برگزار شده لیگ دسته فوتبال ایران، با کسب ۷ امتیاز و به خاطر تفاضل گل بالای لاله‌های نارنجی آذربایجان به ترتیب در رتبه های سیزدهم و چهاردهم جدول جا خشک کرده‌اند.
 

کد خبر 3008


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید