قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/26 14:01 | کد خبر : 3007
بدون شارژ اما متعهد و ویرانگر

برای پسرانِ اورمو؛ واقعا ساغولون

شهرداری ارومیه روز گذشته بعد از پشت سر گذاشتن یک هفته پرحاشیه، نمایشی بی نقص و تحسین برانگیز داشت که خیلی موضوعات را روشن کرد.

لیگ برتر والیبال,شهرداری ارومیه,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، روز گذشته در یکی از مهم ترین بازی های هفته سوم لیگ برتر والیبال ایران، شهرداری ارومیه مهمان قدرتمندش را سه بر یک شکست داد. بازیکنان شهرداری در این دیدار نشان دادند به معنای واقعی کلمه تیم هستند و آماده فداکاری در شرایط سخت هستند.

شاگردان عبدالرضا علیزاده روز گذشته مقابل شهداب دور از انتظار ظاهر شدند و هیچ توجهی به حواشی یک هفته اخیر نداشتند. آنها ریالی تا کنون دریافت نکرده اند اما در لحظه بازی گذشته ها را فراموش کرده بودند و هرچه در توان داشتند در زمین گذاشتند تا با یک برد شیرین به هواداران تقدیم کنند. حالا نوبت مسئولان تیم شهرداری است که جبران مافات کنند.

در مصاحبه پس از بازی نیز، عبدالرضا علیزاده عنوان کرد که اعضای تیم از نظر دریافتی در حد صفر هستند. با وجود این شرایط و پس از کسب برد بزرگ هفته توسط شهرداری که جنگجویان عبدیضا با تکیه بر غیرت و تعهد خودشان سرافراز از این نبرد خارج شدند، حال نوبت  و وقت عمل به شعار ها و تعهدات مسئولان شورا و ارومیه  است که به مردم و اعضای تیم داده‌اند. ستاره شهرداری با تعهد و جنگندگی روز گذشته نشان دادند که شایسته بهترین ها هستند و شرایط کنونی در شان آنها نیست.

کد خبر 3007


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید