قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/26 11:45 | کد خبر : 3005
کورسوی امید برای شکستن طلسم

تراکتور و احتمال دو میزبانی آسیایی

هواداران تراکتور احتمالا در دو دیدار خانگی تیم شان در لیگ قهرمانان آسیا (دور گروهی) بالاخره بتوانند در ورزشگاه حاضر شوند.

تراکتور,لیگ نخبگان آسیا,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، بعد از فعل و انفعالات اخیر در خاورمیانه، میزبانی تیم ملی و تیم های باشگاهی ایران موقتا صلب و به کشور ثالث منتقل شد. حال بعد از کاهش تنش های منطقه ای و رفع نگرانی های احتمالی به احتمال زیاد  شاهد بازپس گیری میزبانی تیم های ایرانی در رقابت های آسیایی خواهیم بود.

هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال در این باره گفت:"قطعاً ما حق میزبانی را داریم. کشور ما، کشور امن و همواری است. در هفته اول لیگ نخبگان و مقدماتی جام جهانی این را به خوبی نشان دادیم و این امنیت همیشه حاکم بوده است. فدراسیون فوتبال تلاشش را می‌کند تا این مشکل را برطرف کند."

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره احتمال میزبانی پرسپولیس در تاریخ 14 آبان‌ماه در کشور ثالث عنوان کرد:" با کنفدراسیون آسیا درحال رایزنی هستیم و فشار می‌آوریم که مجدداً این اتفاق خوب بیفتد و ما مجدداً میزبان باشگاه‌ها باشیم."

در این صورت بعد از مدت ها شاهد میزبانی تی تی ها در آسیا خواهیم بود. تیم الوکره اولین مهمان تی تی ها لقب خواهند گرفت. از آخرین میزبانی سرخ های آذربایجان در آسیا یک سال می گذرد و هواداران تراکتوری قطعا بی تاب میزبانی در رقابت های آسیایی هستند. البته دیدار با روشن هم اگر همین شرایط به بهترین شکل پیش برود در تبریز خواهد بود چرا که باشگاه تاجیک موافق کرده بود که جای بازی های رفت برگشت عوض شود.

کد خبر 3005


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید