قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/25 20:09 | کد خبر : 3001
صدرنشین در تهاجم، مهربان در دفاع

پاردوکس عجیب سونگون در فوتسال

آمار خط دفاعی و حمله مس سونگون تا هفته هفتم، حاوی نکته بسیار مهمی است.

مس سونگون,لیگ برتر فوتسال,

به گزارش ورزش آذربایجان، لیگ برتر فوتسال ایران بعد از وقفه ای یک و نیم ماهه آخر هفته گذشته با برگزاری بازی های هفته هفتم، از سر گرفته شد. در این هفته از رقابت ها گیتی پسند و مس سونگون بازی هایشان را بردند تا رتبه های یک و دو را به خود اختصاص دهند. کراپ با غلبه بر پالایش نفت، رده سوم را مال خود کرد و در قعر جدول نیز فرش آرا به اولین برد فصلش رسید تا قعر جدول را تحویل ایرالکو دهد.

بهترین خط حمله لیگ برتر در صدر جدول رده بندی قرار دارد. گیتی پسند که از 7 بازی، 6 برد و یک مساوی به دست آورده، با زدن 33 گل عنوان بهترین خط حمله را به خود اختصاص داده است. بعد از این تیم مس سونگون با 29 گل زده قرار دارد. پالایش نفت هرمزگان با 22 گل زده سومین خط حمله برتر لیگ تا پایان هفته هفتم است.

در جمع بهترین خطوط دفاعی کراپ الوند با 7 گل خورده در 7 بازی صدرنشین است. پالایش و گهر زمین به ترتیب با 12 و 13 گل خورده در رتبه دوم و سوم هستند و گیتی پسند با 14 گل خورده چهارم است. مس سونگون همراه با ایرالکوی قعر جدولی و کلینیک ایرانیا با 16 خورده در مکان پنجم رتبه بندی تیم ها از نظر عملکرد دفاعی قرار دارند.

این آمار نکته جالبی دارد؛ تیم های بالانشین گیتی و مس با وجود عملکرد بسیار خوب تهاجمی، در بخش دفاعی در حد تیم های پایین جدول عمل کرده اند و این جای بحث و بررسی دارد.

کد خبر 3001


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید