قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/25 18:30 | کد خبر : 3000
ورزش آذربایجان شرقی مستحق آپدیت جدید

چک لیست تقدیمی به آقای وزیر

حضور وزیر ورزش و جوانان در استان آذربایجان شرقی اتفاق بسیار خوبی است که می توان در آن خواسته های مهم ورزش استان را به طور مستقیم به گوش شخص اول ورزش کشور رساند.

احمد دنیا مالی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، طبق اعلام منابع موثق احمد دنیا مالی وزیر ورزش و جوانان هفته آینده طی سفر یک روزه به تبریز خواهد آمد. اهداف این را افتتاح چند طرح ورزشی و بازدید از پروژه های عمرانی عنوان شده است.

قطعا این حضور فرصت خوبی است تا علاوه بر افتتاح پروژه های تکمیل شده،  خواسته های مهم ورزش استان را به طور مستقیم به گوش شخص اول ورزش کشور رساند. انحلال تیم های بزرگ در رشته های مختلف که حتی سابقه قهرمانی و کسب مقام دارند. از جمله موضوعات مهمی است که ورزش آذربایجان شرقی از آن رنج می برد.

در حال حاضر تیم هایی در رشته های فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال، کشتی، هاکی و.... که اکثرا بعلت مشکلات اقتصادی و نبود حامی منحل شده اند و سال هاست جای خالی شان به شدت احساس می شود.

در این بین نباید از زیرساخت های ورزش استان نیز به آسانی بگذریم. تنها دو استادیوم یادگار امام و شهید سلیمانی شرایط میزبانی از مسابقات را دارند و بقیه استادیوم های فوتبال از جمله استادیوم باغشمال و ورزشگاه اختصاصی کارخانه تراکتورسازی و ماشین سازی به حالت زمین بایر در آمده اند.

در سایر تیم ها نیز در رشته های سالنی تنها دو استادیوم شهید پورشریفی و صمد اقدمی در دسترس ورزش دوستان است که افتتاح دو سالن در این مقطع از حضور وزیر ورزش تا حدودی می تواند این معضل را مرتفع کند. البته نباید از این نکته بگذریم که هر چقدر تعداد این سالن ها بیشتر شود، جامعه ای سالم تر و شادتر خواهیم داشت.

کد خبر 3000


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید