قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/25 18:01 | کد خبر : 2999
پیروزی باشکوه شهرداری در خانه

انفجار کهکشان در دیگ سوزان دورنالار

شهرداری ارومیه در یک دیدار بسیار برتر و با همراهی هوادارانش موفق شد شهداب را سه بر یک شکست دهد.

شهرداری ارومیه,لیگ برتر والیبال,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، در یکی از بازی های هفته سوم لیگ برتر والیبال مردان ایران، شهرداری ارومیه و شهداب یزد از ساعت ۱۶ در سالن مملو از تماشاگر غدیر به مصاف هم رفتند که تیم میزبان امانی به تیم کهکشانی یزد نداد و با نتیجه قاطع سه بر یک به برتری برسد. در این بازی جوانی از ارومیه ستاره این زمین بود.

دو تیم شهرداری و شهداب ست اول را شانه به شانه هم آمدند اما این سرخ های آذربایجان بود که با حمایت پرشور هواداران با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ این ست را به نفع خود به پایان برد. در ست دوم که جو اتمسفر سالن غدیر بر تیم میزبان غلبه گرده بود شاگردان عبدالرضا علیزاده به خوبی از این فرصت پیش آمده استفاده کامل را بردند و با اختلاف بالا ۲۵ بر ۱۷ این ست را هم از آن خود کردند.

در ست سوم نیز  مثل ست اول بازی دو تیم پای به پای هم پیش آمدند اما تیم مهمان با استفاده از اشتباهات بازیکنان شهرداری توانست این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود خود به پایان برد.

ست چهارم را شاگردان علیزاده پرقدرت شروع کردند و در این ست مثل دو ست اول و دوم کم اشتباه ظاهر شدند تا با نتیجه ۲۵ بر ۲۱  شهداب را مغلوب کند و عبددیضا به رحمان محمدی راد، سرمربی شهداب یزد نشان دهد کت تن کیه!

در این بازی امیر آفتاب آذری، قدرتی زن شهرداری  ستاره ارومیه و زمین بود و با دریافت های بی نظیرش که همراه با آبشار های بمب افکن غیرقابل مهارش نیز شد.. اوج هنر این بازیکن در ست دوم بود که با گرفتن دو پوئن پیاپی شهدابی ها را از جریان بازی خارج کرد.

کد خبر 2999


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید