قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/25 13:24 | کد خبر : 2997
آماده‌سازی برای جشن برد دوم

تمرین ویژه دراگان؛ رونالدینیویی

دراگان اسکوچیچ و تیمش در حال آماده شدن برای دومین برد مقتدرانه آسیایی شان هستند.

دراگان اسکوچیچ,تراکتور,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، دور جدید تمرینات تراکتور بعد از تعطیلی چند روزه از روز شنبه ۲۱ مهر ماه زیر نظر دراگان اسکوچیچ آغاز شد. این مربی کروات در حال آماده کردن تیمش برای کسب دومین برد آسیایی است.

دیروز آخرین تمرین تراکتور بدون ملی پوشان بود و قرار است شجاع خلیل‌زاده، علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و امیرحسین حسین‌زاده پس از استراحت، امروز یا فردا به اردوی قرمزهای آذربایجان ملحق شوند تا اسکوچیچ با حضور تمامی بازیکنان، تیمش را برای تقابل با روشن تاجیکستان آماده کند.

شاگردان اسکوچیچ که در اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا دو مقابل الوکره به برتری سه بر صفر رسیده بودند، در بازی دوم مقابل روشن تاجیکستان نیز به دنبال حفظ و تداوم اقتدارشان در آسیا هستند. گفتنی است هفته دوم تراکتور با گوام هند به دلیل عدم حضور تیم هندی در تبریز برگزار نشد و با تصمیم AFC این تیم هندی به کلی از مسابقات آسیایی حذف شود و گروه اول لیگ قهرمانان آسیا دو با حضور سه تیم برگزار می‌شود.

دیدار تراکتور با روشن تاجیکستان روز چهارشنبه دوم آبان ماه از ساعت ۱۹:۳۰ به میزبانی شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار خواهد شد و روحیه و شرایط حاکم بر تیم به گونه ای است که تصور می شود، اسکو و شاگردانش در حال تمرین برای برد هستند؛ درست مثل عکس این مربی که در حال تمرین شادی گل رونالدینیویی است!

کد خبر 2997


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید