قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/24 16:33 | کد خبر : 2988
مغزت را قفل و به برد فکر کن!

دورنالار آماده پرواز برابر کهکشانی‌ها

دورنالار فردا در هفته سوم لیگ برتر والیبال بدون توجه به تمامی حواشی چند روز اخیر باید اوج بگیرند و برد دوم را به هوادارانشان کادو دهند.

شهرداری ارومیه,لیگ برتر والیبال,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، در یکی از بازی های حساس هفته سوم لیگ برتر والیبال مردان ایران، فردا چهارشنبه ۲۵ مهر‌ماه از ساعت ۱۶ در سالن غدیر، شهرداری ارومیه میزبان شهداب یزد است؛ دیداری که یک تیم غرق در حاشیه است و دیگری به جز قهرمانی به چیز دیگری فکر نمی‌کند و تا دندان مسلح است.

این دیدار همچنین جدال تفکرات دو تا از سرمربیان جوان لیگ است، عبدالرضا علیزاده، سرمربی شهرداری ارومیه و در سوی دیگر رحمان محمدی راد، سرمربی شهداب یزد که هر دو سابقه بازی و‌ مربیگری در تیم ملی را نیز دارند.

تیم شهرداری که همچنان با انواع و اقسام مشکلات مالی و غیرمالی دست و پنجه نرم می‌کند از دو بازی که انجام داده، یک باخت و یک برد را کسب کرده است و با سه امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار دارد. شکست شهرداری در این دیدار به نوعی این تیم را وارد بحران جدیدی از سلسله بحران های قبلی وارد خواهند کرد؛ اما برد می تواند تیم را حداقل از نظر روحی شارژ کند. 

امیر خداپرستی، قدرتی زن شهرداری به علت مصدومیت تنها غایب شهرداری چی ها مقابل شهداب است.

تیم  متمول و کهکشانی شهداب یزد که اسکوادش را باریکنان ملی‌پوش تشکیل می‌دهند در هفته اول مقابل تیم تازه به لیگ برتر صعود کرده مهرگان نور پس‌از واگذاری دو ست، کامبک زد و 3-2 پیروز شد تا با دو امتیاز در رده هشتم جدول قرار گیرد. شهداب در هفته دوم با قرعه استراحت روبه رو بود و این دومین بازی اش است.
 

کد خبر 2988


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید