قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/24 11:21 | کد خبر : 2985
و این است مفهموم آلترناتیو...

آلارم به بیرو؛ لایک دراگان به پورحمیدی!

تراکتور با حضور همزمان حسین پورحمیدی و علیرضا بیرانوند، بهترین دور اندیشی چند سال اخیر را داشته است.

تراکتور,دراگان اسکوچیچ,حسین پورحمیدی,علیرضا بیرانوند,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، علیرضا بیرانوند پس از فسخ قرارداد یکطرفه با پرسپولیس و نقل مکان به تراکتور حواشی بسیاری را تجربه کرده است. این حاشیه ها در هفته های اخیر عملکرد او را در قفس توری سرخ های آذربایجان هم تحت الشعاع قرار داده است. اما خیال دراگان اسکوچیچ از این بابت به علت داشتن جایگزین مناسب، راحت است.

حسین پورحمیدی، دروازه  بان دوم سرخ پوشان در شرایطی که بیرو در اردوی تیم ملی حضور دارد، با انگیزه بسیار بالایی تمرین می کند و همین یک عامل انگیزشی برای دروازه بان شماره یک تیمش است که اگر تمرین نکند و صد در صد نباشد، جایگاهش تضمین شده نخواهد بود.

نداشتن آلترناتیو مناسب برای پست دروازه‌بانی یکی از مهم ترین مشکلاتی بود که تراکتور در چند فصل اخیر با آن دست و پنجه نرم می کرد. در فصل جاری سرمربی تراکتور با وجود داشتن بیرانوند و حسین پورحمیدی در خط دروازه، دست بازی از بابت تغییرات در این پست دارد.

پورحمیدی، که فصل گذشته مهره فیکس تیم بود، در این فصل با آمدن بیرانوند به تراکتور، جایگاه خود را متزلزل دید و در سودای ترک تیم قرار گرفت و حتی در تمرینات آماده سازی پیش فصل تیم نیز شرکت نکرد اما به هر نحو و ترتیبی به جمع شاگردان اسکوچیچ ملحق شد. قطعا حضور او در کنار بیرو باعث ایجاد رقابت و تحریک دروازه بان ملی پوش سرخ های آذربایجان برای حفظ آمادگی و برگشتن او به روز های اوج خواهد شد. این روزها که بیرو در تمرینات تیم ملی است، حسابی از اسکوچیچ در تبریز دلبری می کند.

کد خبر 2985


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید