قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/23 13:01 | کد خبر : 2979
دو هفته برای تثبیت یک نیم فصل

عبور موقت بی‌غم از پیچ مرگ

حمید بی‌غم با عبور موفق از چالش سخت هفته پنجم شایعات اخیر در مورد خودش را کمرنگ کرد.

مس سونگون,لیگ برتر فوتسال,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، با توجه به شرایط تیم مس سونگون بعد از بازی با گیتی پسند و اختلافات درون باشگاهی بین کادرفنی و مدیریت، در تبریز شایعاتی مبنی بر اخراج و پایان کار سرمربی تیم فوتسال مس در صورت باخت مقابل سن ایچ ساوه پیچید؛ اما حمید بی غم توانست در هفته هفتم مقابل مهمانش با حداقل‌ اختلاف، به برتری دو بر یک برسد.

در بازی ای که علاوه بر محرومیت بی غم، مسی ها با کلی محروم و مصدوم روانه زمین شدند، آنها با اتکاء بر انگیزه جوانان تیم توانستند مقابل سرسخت خود پیروز شوند. با این حال در حالی شایعات تغییرات مدیریتی همچنان در گوشه و کنار باشگاه مس شنیده می‌شود که اختلاف بین بی غم و یاسر نجف زاده، مدیرعامل مس نیز در برخی محافل  شنیده مطرح شده است.

حتی منابع خبری نزدیک و موثق از باشگاه مس درباره برخی از ابهامات و گمانه زنی هایی مبنی بر تغییر سرمربی تیم فوتسال لاله های نارنجی آذربایجان مطرح کرده بودند که بی غم با برد این هفته تا حد زیادی از گزند آنها در امان ماند.

این تیم از ۷ هفته سپری شده در لیگ برتر فوتسال، با ۵ برد و ۲ تساوی نتایج قابل قبولی کسب کرده است. آنها در دو هفته آتی لیگ در هفته هشتم در قم به مصاف هیات فوتبال این شهر می‌رود و در هفته نهم میزبان فولاد هرمزگان خواهند بود، دو بازی نسبتا آسانی که با برد در مقابل این دو تیم،بی غم صندلی خود را حداقل تا نیم فصل در مس مستحکم خواهد کرد.

کد خبر 2979


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید