قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/23 18:21 | کد خبر : 2978
4k شد و به رنگ نارنجی حساس!

فیلتر مس روی اسکوربرد یادگار

اسکوربرد نونوار ورزشگاه یادگار امام در بازی هفته گذشته مس سونگون، به جای نمایش اطلاعات بازی، 90 دقیقه گزارش صامت تماشاگران تراکتور را پخش کرد.

مس سونگون,ورزشگاه یادگار امام,

به گزارش ورزش آذربایجان، تیم مس سونگون در هفته ششم لیگ دسته اول مقابل حریف رده آخری خود شهرداری آستارا با تساوی یک بر یک متوقف شد تا با 6 امتیاز در مکان سیزدهم جدول قرار بگیرد. یکی از نکات جالب بازی دو تیم، اسکوربرد نونوار ورزشگاه یادگار امام بود که به جای اطلاعات بازی چیز دیگر نمایش می داد!

اسکوربرد ورزشگاه یادگار امام که به تازگی تعویض شده و در حالت 4K ارتقا یافته در بازی تراکتور-فولاد رونمایی شد اما چند روز بعد در بازی مس-شهرداری به جای نمایش ساعت و نتیجه، 90 دقیقه مصاحبه بی کلام هواداران تراکتور را پخش کرد!

این شرایط غیرطبیعی حتی با واکنش داور بازی هم مواجه شد که خواستار نمایش ساعت روی اسکوربرد بود اما چنین نشد تا حاضرین در ورزشگاه و بازیکنان داخل زمین زمان بازی و اطلاعات را از بر کرده یا حدس بزنند!

باشگاه مس سونگون که مدت هاست بازی هایش از تلویزیون پخش نمی شود در مورد اختلال به وجود آمده هیچ توضیحی ارائه نکرده اما برخی از منابع از بروز یکسری اختلافات بین مسئولان اسکوربرد و باشگاه مس خبر می دهند که به فیلتر مس از اسکوربرد انجامید!

کد خبر 2978


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید