قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/23 10:36 | کد خبر : 2973
هوای ارومیه نیمه آفتابی با غبار پراکنده!

بازگشت اجباری شهرداری به حالت عادی

بعد از دو روز پرحاشیه و البته ی نتیجه تیم شهرداری ارومیه خود را آماده هفته سوم لیگ برتر والیبال می کند.

شهرداری ارومیه,لیگ برتر والیبال,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تمرینات شهرداری روز گذشته پس از اعتصاب یک روزه سه بازیکن تاثیرگذار تیم با حضور همه بازیکنان در سالن غدیر ارومیه پیگیری شد تا کشتی پرغم و نیمه جان تیم بار دیگر خود را به ساحل آرامش برساند. این اتفاق در حالی رخ داد که هنوز مطالبات بازیکنان پرداخت نشده است.

بابک فیاضی، ابوالفضل قلی پور و جواد حسین آبادی، سه بازیکنی بودند که به نمایندگی از کل بازیکنان و به دلیل عدم اجرای تعهدات مالی باشگاه، روز شنبه از حضور در تمرینات خودداری کرده بودند؛ اما این سه یاغی اعتصاب یک روزه خودشان را با صحبت هایی که با مسئولین بلندپایه شهرداری داشته‌اند پایان دادند..

مسئله‌ای که بعد از باخت شهرداری مقابل مهرگان نور مشهود بود، برخلاف هفته اول مسئولان عالی رتبه شهرداری تا به امروز روزه‌ی سکوت گرفته‌اند. این اتفاق در حالی روی می‌دهد که والیبال دوستان و اعضای شهرداری ارومیه انتظار دارند تا مسئولان باشگاه در روز های سخت  همراه تیم باشند نه فقط در مواقعی که تیم برنده می‌شود.

گفتنی است امیر آفتاب آذری و هومن شرقی نیز بعد از رفع مصدومیت به تمرینات گروهی روز گذشته تیم اضافه شدند تا تیم با نفرات کامل خود را برای هفته سوم آماده کند. گفته می شود از باشگاه به اعضای تیم وعده هایی داده شده که البته با توجه به بدعهدی های اخیر، خیلی نمی توان روی آن حساب باز کرد.

کد خبر 2973


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید