قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/22 14:30 | کد خبر : 2967
کیمدیر؟ کیمدیر؟ من دئیرم...

الان وقت بازیه نه دعوا؛ یازیخ شهرداری!

اختلافات درون سازمانی در شهرداری ارومیه به شدت روی وضعیت تیم والیبال این شهر تاثیر منفی گذاشته است.

شهرداری ارومیه,عبدالرضا علیزاده,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، شهرداری ارومیه فصل جدید لیگ برتر را هم با دلهره و استرس استارت زده است. با وجود تصویب بودجه کم، بازیکنان خوبی جذب شدند و انتظار می‌رفت که تیم با کادرفنی فصل گذشته روز های آرامی را سپری کند. اما جنگ و تعارض منافع بین اعضای شورای شهر با شهردار ارومیه در همان ابتدای فصل شرایط را به ضرر تیم تغییر داده است.

پس از چندین ماه تاخیر در تصویب قرارداد بازیکنان توسط شورای شهر، حال نوبت به عدم تزریق بودجه مصوب شده به اعضای تیم رسیده است. بر اساس اطلاعات دریافتی اعضای تیم تاکنون ریالی پرداختی نداشته‌اند! عدم اجرای تعهدات توسط مسئولین امر سبب بی انگیزگی بازیکنان در دیدار هفته دوم با مهرگان نور و شکست سنگین و دور از انتظار برای تیم پایتخت والیبال ایران شد؛ حتی سه بازیکن تأثیرگذار تیم در تمرین روز گذشته حاضر نشدند و اعتصاب کردند. اما با صحبت هایی که بین طرفین شد بازیکنان یاغی در تمرینات نوبت عصر روز گذشته حاضر شدند.

معمولا در هفته های ابتدایی فصل که عیار تیم ها مشخص می‌شود و سعی می‌کنند به دور از حاشیه برای کسب رتبه های خوب امتیاز جمع کنند، اما برخلاف سایر تیم ها، شاگردان عبدالرضا علیزاده در ارومیه بیش از نصف تلاش خود را برای مقابله با حاشیه هایی که مسئولین بلندپایه شورا و شهرداری این شهر ترتیب می‌دهند را متمرکز شده‌اند. نتیجه دامن زدن به این حواشی منجر به از دست رفتن امتیازات و اختلاف امتیاز با تیم های بالانشین جدول شده و عملا تیم را از رسیدن به جایگاه مناسب و قهرمانی دور می‌کند.

کد خبر 2967


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید