قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/22 12:01 | کد خبر : 2965
ستاره رئال و آرسنال معمار فوتبال آذربایجان؛

اوزیل مثل بلبل ترکی حرف می‌زند!

مسوت اوزیل، ملی پوش سابق تیم ملی آلمان بعد از پایان فوتبالش در عرصه بازی، حالا می خواهد وارد فوتبال پایه در زادگاه اصلی اش شود.

مسوت اوزیل,قره باغ,

به گزارش ورزش آذربایجان، مسعود اوزیل بازیکن ترکیه ای الاصل تیم ملی آلمان بعد از اینکه فوتبال خود را کنار گذاشت وارد بجث فوتبال پایه شده است. او به تازگی از تاسیس آکادمی خود در ترکیه و آذربایجان خبر داد.

نکته جالب این موضوع تسلط کامل مسعود اوزیل به زبان ترکی بود، او در ویدیویی که اخیرا منتشر شده درمورد اهداف خود از حضور در ترکیه و آذربایجان صحبت به میان آورد که برگردان فارسی آن را در ادامه می خوانید:

اوزیل در استانبول و باکو

خیلی خوشحالم که در باکو و آذربایجان هستم، اگر خدا قسمت کند می خواهیم در استانبول ترکیه آکادمی مسعود اوزیل اسپور را راه بندازیم. به همین شکل در باکو و آذربایجان جلسه هایی در این موضوع خواهیم داشت.

تولد گولرهای جدید

نیت من تاثیر گذاشتن روی نسل جوان هست؛ می خواهیم جوانان را هم در ترکیه و هم آذربایجان با آموزش اخلاق، دین، احترام و عشق و برابری پرورش بدهیم تا در اروپا مثل آردا گولر در تیم های بزرگ بازی کنند و نماینده خانواده خود و کشورشان باشند. نیتم همین است و انشاالله فکر می کنم در این موضوع موفق خواهم شد البته که همه چیز دست خداست.

کد خبر 2965


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید