قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/21 18:24 | کد خبر : 2961
صمیمی، تیم ملی، همه چی ممکنه...

واکنش ستاره مس به احتمال جذاب

علیرضا صمیمی، دروازه بان باتجربه مس سونگون، در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص یک احتمال جذاب توضیحاتی ارائه کرد.

مس سونگون,علیرضا صمیمی,لیگ برتر فوتسال,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، حذف زودهنگام تیم ملی ایران از جام جهانی فوتسال 2024 دلایل زیادی داشت که یکی از آنها ضعف دو دروازه بان بود؛ همین موضوع باعث شد تا بحث بازگشت ستاره های باتجربه ای چون علیرضا صمیمی به تیم ملی مطرح شود. در همین خصوص عصر دیروز پس از برد شیرین مس سونگون مقابل سن ایچ ساوه که با درخشش علیرضا صمیمی، دروازه بان مس همراه بود در مورد بازگشت به تیم ملی با او گپ زدیم.

دروازه بان پرافتخار مس در خصوص بازگشتش به تیم ملی گفت:"در جام جهانی ۲۰۲۲ لیتوانی از بازی های تیم ملی خداحافظی کردم و حتی قبل از جام ملت های آسیای سال قبل صحبت هایی راجع به بازگشتم به تیم ملی شد، اما به دلیل این که ۱۴ سال پیراهن تیم ملی را پوشیده بودم  خواستم با خداحافظی به جوان ها نیز میدان دهم.

او به صورت قطعی از بازگشت یا عدم بازگشت صحبت نکرد اما افزود: "در حال حاضر  به دلیل مشخص نبودن شرایط کادرفنی تیم ملی قصد بازگشت ندارم و اولویت اصلی من قهرمانی با تیم مس در لیگ برتر است".

گفتنی است که دروازه بان بوشهری تیم مس در تاریخ هشتم تیرماه سال ۱۴۰۱ همزمان با روز تولدش پس از ۱۴ سال ایستادن در قفس توری ایران، از بازی های ملی خداحافظی کرد.

کد خبر 2961


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید