قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/21 14:01 | کد خبر : 2957
حرف‌ دل‌هایی که نمی‌شد زد اما او زد...

زبان سرخ زنوزی، تک سلاح تی تی‌ها!

مصاحبه توفانی محمدرضا زنوزی، حرف دل کلی تراکتوری بود که خیلی از آنها را نمی شد مطرح کرد اما مالک سرخ‌ها بی پروا به آنها اشاره کرد.

تراکتور,محمدرضا زنوزی,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور بعد از دوری از صحنه فوتبال و سکوت چند ماهه، دیروز مصاحبه‌ ویدئویی با رسانه رسمی باشگاه درباره مسائل اخیر مربوط به تیم انجام انجام داد. مهم ترین بخش صحبت های زنوزی مربوط به قضیه حمایت های فراطبیعی و بی پایان از سرخابی های پایتخت بود.

طی مدت های اخیری که تمرکز تمام رسانه ها روی مناقشه علیرضا بیرانوند با پرسپولیس بود، چندین بار اشاره کردیم که صداوسیما و مجری های آن بهتر است که به سایر اتفاقات بسیار مهم و حیاتی نیز رسیدگی کنند و مشخص نیست به چه دلیلی به قضیه محرومیت دروازه بان تراکتور حساسیت و آلرژی زیادی دارند؟!

مالک باشگاه سرخ های آذربایجان با مصاحبه‌ای که انجام داد اگر به جای او یکی از ارکان مدیریت باشگاه،سرپرست،سرمربی یا کاپیتان تیم چنین صحبت هایی را به زبان آورده بودند قطع به یقین با برخورد سریع و فوری کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه می‌شدند. حال باید منتظر واکنش و جواب  ارکان فوتبال ایران به صحبت های بی پرده مالک متمول تبریزی باشیم.

اما بخش زیادی از صحبت های زنوزی واقعیت هایی نهفته از دل میلیون ها هوادار تراکتور و سایر تیم های شهرستانی لیگ برتر بود. بعد از مصاحبه‌ی طوفانی زنوزی، حال پیش‌بینی می‌شود که رابطه تی تی ها با او بار دیگر بهتر شود، همان هوادارانی که در پایان فصل گذشته رابطه بین آنها شکرآب شده بود، اما زنوزی با بستن تیم جذاب و قدرتمند برای فصل جدید رابطه بین آنها بهتر شد و مصاحبه‌ی اخیر او به این اتفاق و نزدیکی رابطه با هواداران قوت بخشید.

کد خبر 2957


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید