قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/20 16:09 | کد خبر : 2945
فیکس بودن خوب است ولی مشکلی نیست

ستاره ترک رئال؛ عاشق مادرید!

ستاره ترک رئال مادرید تأکید کرد که هیچ مشکلی با کارلو آنچلوتی ندارد.

آردا گولر,فنرباغچه,تیم ملی ترکیه,

به گزارش ورزش آذربایجان، آردا گولر در کنفرانس خبری پیش از بازی ترکیه-مونته نگرو در لیگ ملت های اروپا تأکید کرد که هیچ مشکلی با کارلو آنچلوتی ندارد. آردا از تمایلش برای موفقیت بیشتر در رئال مادرید سخن گفت و افزود: “امسال بیشتر به من فرصت داده می‌شود. من می‌خواهم در آنجا موفق‌تر شوم و کشورم را به بهترین شکل نمایندگی کنم. هیچ مشکلی با مربی‌ام ندارم. گاهی چنین اخباری منتشر می‌شود، اما هیچ مشکلی وجود ندارد. البته که مثل هر بازیکنی دوست دارم در هر بازی به میدان بروم، اما همان‌طور که گفتم هیچ مشکلی نیست.”

او همچنین تأکید کرد که قصد دارد به بهترین شکل به تیم ملی ترکیه خدمت کند: “می‌خواهم گل‌ها و پاس گل‌های بیشتری داشته باشم تا بتوانم کشورم را در اینجا هم به بهترین نحو نمایندگی کنم. از زمانی که کرم آکتورکوغلو رفته، عملکرد بسیار خوبی داشته است. امیدوارم همین‌طور ادامه دهد و ما را به افتخار وا دارد. من، همانند او، و همچنین هاکان و اورکون می‌خواهیم در بالاترین سطح ادامه دهیم. امیدوارم این عملکرد مثبت به تیم ملی هم منتقل شود.”

آردا با تأکید بر استعداد بالای بازیکنان ترک افزود: “قبل از پایان دوران فوتبالم امیدوارم با تیم ملی جامی کسب کنم، زیرا نسل بسیار خوبی داریم و مربی‌مان هم عالی است. من می‌خواهم در اینجا به موفقیت‌هایم ادامه دهم. گاهی در میانه میدان بازی می‌کنم، گاهی در سمت راست و گاهی در خط حمله. هر پست نیازهای خاص خود را دارد، اما هر چه مربیان از من بخواهند، سعی می‌کنم انجام دهم. بازگشت به سامسون برایم بسیار خاص است. شاید یکی از زیباترین و به‌یادماندنی‌ترین گل‌هایم را در آغاز دوران حرفه‌ای‌ام همین‌جا زدم. این شهر برای من معنای زیادی دارد. امیدوارم در این بازی هم گل بزنم. البته هدف اصلی ما پیروزی در این بازی است.”

کد خبر 2945


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید