قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/20 13:06 | کد خبر : 2943
واسه شما فاجعه، واسه ما خاطره‌س...

ملی‌پوشان تراکتور؛ استاد بازی ده نفره!

آنها تا کنون سه بار در لیگ چنین شرایط سختی را تجربه کرده بودند و به خوبی از پس کارهایشان در پست های استراتژیک برآمدند.

تراکتور,شجاع خلیل زاده,تیم ملی فوتبال ایران,تیم ملی ایران,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، در یکی از بازی های هفته سوم از گروه A انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، شب گذشته ازبکستان و ایران در استادیوم ملی تاشکند به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در این بازی علیرضا بیرانوند و شجاع خلیل‌زاده، دو بازیکن تراکتور عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند تا ایران در یک بازی بیرون از خانه و سخت، یک امتیاز ارزشمند را با ده نفر کسب کند.

بیرانوند و خلیل زاده دو بازیکن ملی پوش قرمز های آذربایجان که از ابتدا در ترکیب ثابت ایران قرار گرفته بودند به ترتیب با کسب نمره های خوب ۷ و ۷/۴ عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشتند.

تیم ملی ایران با اخراج صالح حردانی از دقیقه ۵۷ ده نفره شد، اما تجربه دو بازیکن تراکتور که مسلط به چنین شرایطی در لیگ برتر با تجربه سه اخراجی در هفت هفته اول لیگ به کار تیم ملی آمد تا امیر قلعه نویی، سرمربی ایران با دست پر از این بازی خارج شود.

امیرحسین حسین زاده، مهاجم تراکتور و ایران در این دیدار از روی نیمکت شاهد بازی تیم ملی بود و فرصت بازی در این دیدار به او نرسید. همچنین مهدی ترابی دیگر بازیکن ملی پوش سرخ های آذربایجان با نظر کادرفنی ایران از لیست اعلامی تیم ملی مقابل ازبکستان خط خورد.

کد خبر 2943


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید