قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/19 21:30 | کد خبر : 2941
هفته هفتم لیگ برتر فوتسال؛

توفیق اجباری مس مقابل سن‌ایچ

تیم فوتسال مس سونگون فردا از هفته ششم لیگ برتر با لیست بلندبالایی از محروم و مصدوم به مصاف سن ایچ ساوه می‌رود.

مس سونگون,لیگ برتر فوتسال,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، لیگ برتر فوتسال پس از وقفه‌ای یک و نیم ماهه از امروز دوباره کلید خورد؛ در یکی از بازی های روز دوم  هفته ششم این رقابت ها، فردا جمعه ۲۰ مهرماه از ساعت ۱۶ د سالن پورشریفی تبریز مس سونگون میزبان سن ایچ ساوه است.

همیشه تقابل های این دو تیم پرگل و حساس بوده ث و سن ایچ ساوه فارغ از جایگاهش همیشه برای تیم مدعی مس دردسر ساز شده است.

لاله های نارنجی در این دیدار حمید بی غم، سرمربی تیم و بهروز عظیمی را به دلیل محرومیت از سمت کمیته انضباطی و فرهاد فخیم، کاپیتان خود را به دلیل گرفتن کارت قرمز در هفته قبل مقابل گیتی پسند، در اختیار ندارند.

از  اردوی مس همچنین خبر می‌رسد مهدی جاوید، محمد شجری و بلال اسماعیلی نیز به دلیل مصدومیت حضورشان در دیدار فردا در هاله ای از ابهام قرار دارد.

با این حال بهترین فرصت مناسب برای پوست اندازی جوانان لاله های نارنجی است تا سرمربی  مس در این دیدار نسبتا آسان و خانگی از آنها در ترکیب اولیه استفاده کند و بازیکنان جوان تیم نیز برای مسابقات آتی تجربه‌اندوزی کنند.

تیم مس با ۱۴ امتیاز  و ۲ امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول در رتبه سوم لیگ برتر قرار گرفته است. تیم سن ایچ نیز امسال حال و روز خوشی ندارد و با ۵ امتیاز و ایستادن در رتبه دهم جدول لیگ برتر، روز های تیره و تاری را سپری می‌کند.

کد خبر 2941


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید