قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/19 18:01 | کد خبر : 2938
سیر تا پیاز تیم اسکو با عدد و رقم

کارنامه فنی تراکتور زیر ذره‌بین

در این مطلب کارنامه فنی تراکتور 1403 را با عدد و رقم مورد بررسی قرار داده ایم.

تراکتور,لیگ برتر فوتبال ایران,دراگان اسکوچیچ,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تراکتور ورژن 1403 در نقل و انتقالات با عملکرد منطقی برخلاف دوره های قبلی تیمی تقریبا کامل روانه رقابت ها کرد. سرخ ها در هفت بازی لیگ برتر با 4برد یک مساوی و 2 شکست در رده پنجم جدول قرار دارند. تعطیلی دوباره لیگ به بهانه بازی های ملی فرصت خوبی است تا عملکرد تراکتور در این مدت را به طور کامل با عدد و رقم مورد بررسی قرار دهیم:

سلطان دیدار های خارجی

تراکتور در دیدار های خارج از خانه عملکردی مطلوب داشته است. شاگردان دراگان اسکوچیچ در 4 دیدار خارج از خانه 4 برد کسب کرده اند تا صدرنشین جدول مهمان ها باشند.

رئوف در خانه

یاران اسکوچیچ برخلاف دیدار های خارج از خانه در دیدار های داخل خانه یک حریف دل رحم هستند و از سه بازی تنها یک امتیاز کسب کرده اند. سرخ ها در خانه بدون برد هستند و از 3بازی یک مساوی و 2 شکست کسب کرده اند. این آمار داخل خانه نیازمند بررسی و موشکافی کادرفنی است تا نوار ناکامی های خانگی قبل از ختم شدن به بحران، قطع شوند.

نمره تیم بیست ولی نتیجه ده

سرخ های آذربایجان در آیتم های فنی بسیار موفق عمل‌کردند و در هفت هفته در عملکرد تیمی میانگین نمره 7.71 را کسب کردند. شاگردان اسکوچیچ در طول هفت هفته تنها در بازی سپاهان نمره متریکا 6 را کسب کرده و در سایر دیدار ها با عملکرد تیمی نمره بالای هفت کسب کردند.

ضعیف ترین خط دفاع

باوجود اینکه شاید دریافت 5 گل در 7هفته ابتدایی عملکرد قابل قبولی باشد ولی در مقایسه با 5 تیم بالای جدولی بد ترین خط دفاعی با دریافت 5 گل متعلق به دو تیم ملوان و تراکتور است. نرخ شوت متحمل شده قرمز ها به ازای هر بازی 8 است. تعداد گل های دریافتی تراکتور یک زنگ خطر برای تیم، خط دروازه ،خط دفاعی و خط هافبک خواهد بود و نیازمند بازنگری اساسی است.

نقطه درخشان سرخ ها؛ حمله

سرخ های آذربایجان در خط حمله در بهترین حالت خود قرار دارند. این تیم با 11گل زده بیشتر از هر تیمی توانسته دروازه رقبا را باز کند. از 11 گل زده شده 4 گل توسط امیرحسین حسین زاده و 3 گل توسط تومیسلا اشترکالی به ثمر رسیده تا مهاجمین تیم بالای 63درصد گل هارا انحصارا به ثمر رسانده باشند. این اتفاق در صورت ادامه دار بودن می تواند تیم را در رسیدن به اهداف بزرگ کمک کند. جالب است بدانید قرمز ها با میانگین  11.4 شوت در هر بازی نرخ تبدیل به گل مطلوبی دارند.

اصلان در زمین بی دفاع در هوا

شاگردان اسکوچیچ در آیتم های مختلف عملکرد قابل قبولی داشتند آنها با دقت پاس 80درصدی یکی از دقیق ترین تیم ها در آیتم دقت پاس ها هستند. شاگردان اسکو در نبردها با عملکرد 52.9درصدی نیز عملکرد مطلوبی داشتند ولی در نبرد های هوایی نصف بیشتر نبرد ها را واگذار کردند تا نرخ موفقیت نبرد هوایی 48.9 باشد.

کارت های فراوان از جنس سرخ

تراکتور در صدر دریافت کارت قرمز قرار دارد سرخ ها با دریافت 3 کارت قرمز در 7 بازی در 42 درصد از بازی ها کارت قرمز دریافت کرده و به همراه تیم نساجی از این حیث صدرنشین هستند.

کارت های زرد پراکنده

تیم تراکتور در طول 7 هفته 11کارت زرد دریافت کرده  که توسط 9 بازیکن متفاوت دریافت شده است. ایگور پوستونسکی و امیرحسین حسین زاده تنها دو اخطاری سرخ ها هستند. علیرضا بیرانوند، شجاع خلیلزاده،دانیال اسماعیلی فر، ریکاردو آلوز، تومیسلا اشترکالی، مهدی حسینی و مهدی ترابی تک کارته های تراکتور هستند.

کد خبر 2938


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید