قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/19 16:33 | کد خبر : 2937
یک انتقال جذاب زمستانی در راه است

درخواست مورینیو از فنر؛ ستاره رئال!

فنرباغچه برای تقویت تیم خود در نیم‌فصل دوم به دنبال ستاره مادرید است.

آردا گولر,فنرباغچه,

به گزارش ورزش آذربایجان، باشگاه فنرباغچه به دنبال این است تا از فرصت‌ کم بازی کردن  آردا گولر در رئال مادرید نهایت استفاده را کند. این می‌تواند یک حرکت تاثیرگذار پس از انتقال ویکتور اوسیمن به ، گالاتاسرای بوده و هواداران ناراضی را دوباره طرفدار باشگاه کند.

فنرباغچه به دقت وضعیت آردا گولر، را دنبال می‌کند. در واکنش به شایعات پیرامون آینده او، تیم فنرباغچه علاقه خود را به استفاده از این فرصت نشان داده است. گولر که زمان بازی محدودی تحت هدایت کارلو آنچلوتی داشته، می‌تواند فنرباغچه را به عنوان یک مقصد جذاب ببیند.

با پیشنهاد ژوزه مورینیو، مدیریت باشگاه فنرباغچه‌ قصد دارد با رئال مادرید تماس بگیرد تا امکان یک انتقال قرضی در نیمه دوم فصل را ارزیابی کند. اگر باشگاه مادریدی چراغ سبز نشان دهد، فنرباغچه می‌تواند سریعاً برای تامین تضمین جذب بازیکن اقدام کند. این در حالی است که تیم مورینیو به دنبال ایجاد هیجان در بین هواداران خود است، به‌ویژه پس از اینکه گالا با چند خرید جذاب توجهات را به سمت خود معطوف کرده است.

ماریو برانکو، مدیر ورزشی فنرباغچه، آماده است تا مذاکرات با مدیریت رئال مادرید را آغاز کند. اگرچه رئال مادرید قصد فروش گولر را ندارد، اما ممکن است یک انتقال قرضی را برای فراهم کردن فرصت بازی در لیگ‌های اروپایی چالش‌برانگیزتر بررسی کند. همچنین گفته می‌شود که رئیس باشگاه، علی کوچ، ممکن است شخصاً با گولر برای بحث درباره آینده او ملاقات کند.

اگر رئال مادرید شرایط سختی برای انتقال قرضی این بازیکن جوان نگذارد و باشگاه فنرباغچه مسئولیت پرداخت حقوق سالانه او را بر عهده بگیرد، آن‌ها می‌توانند به سرعت در مذاکرات پیشرفت کنند.

کد خبر 2937


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید