قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/18 16:09 | کد خبر : 2926
غیاثی هنرش را به رخ کشید

تدریس تعویض طلایی در تبریز!

محمد غیاثی در بازی این هفته تیمش تعویض طلایی را به معنای واقعی کلمه به نمایش گذاشت.

محمد غیاثی,مس سونگون,لیگ دسته یک والیبال,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، در یکی از بازی های هفته پنجم لیگ دسته یک والیبال از گروه اول مس سونگون و رعد پدافند تهران در سالن اقدمی تبریز به مصاف هم رفتند که تیم میزبان با درخشش فرحان رشدی، پاسور خود، با نتیجه سه بر یک به برتری رسید و چهارمین برد فصل را جشن گرفت. نکته عطف این رقابت، بازی خوانی محمد عمده غیاثی، سرمربی مس و تعویض طلایی او بود.

در حالی که اکثر والیبال دوستان این دیدار را مصاف راحتی برای مس می‌پنداشتند اما شاگردان صابر رهنوردی، سرمربی اهل عجب شیر تیم رعد پدافند، جنگنده و فراتر از انتظار حاضر شدند. دو تیم در ست های اول و دوم تا پوئن آخر شانه به شانه هم پیش رفتند که ست اول را مس با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ و ست دوم را تیم مهمان با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود خود پایان بردند.

اما از ست سوم به بعد سرمربی مس با یک بازی خوانی به موقع از بن بست تاکتیکی تیم حریف خارج شد و فرحان رشدی، پاسور دوم تیم را به جای علیرضا کمال پور وارد زمین کرد. مس با همین تغییر طلایی ست های سوم و چهارم را با اختلاف امتیاز بالا و با نتایج مشابه ۲۵ بر ۲۰ بر حریف علیه کرد تا برد شیرینی را کسب کند.

درخشش پاسور جوان ملکانی که پاس های او تلفیقی از ذکاوت و هوش و دید بالایش بود سبب شد تا مدافعان روی تور پدافند بارها فریب خورده و مهاجمان مس در موقعیت های خوب و اکثرا تک دفاع صاحب توپ شده و اغلب پاس ها را به امتیاز بدل کنند. این اوج کار غیاثی در بازی این هفته بود که تعویض طلایی به معنای واقعی کلمه را به نمایش گذاشت.

کد خبر 2926


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید